Anonym bruker Skrevet 19. november 2011 #1 Skrevet 19. november 2011 Her er det rødt, men alle pynten kommer ikke opp. "Bare" duk, stjerne, adventsstake, og røde skåler til frukt
Anonym bruker Skrevet 19. november 2011 #2 Skrevet 19. november 2011 Lilla, hvitt og sølv. Pynter ikke så mye i adventstiden for vi har ikke så stor leilighet, men lilla lys, julestjerne og noen sølvkuler kommer opp til advent.
Anonym bruker Skrevet 19. november 2011 #3 Skrevet 19. november 2011 Lilla er adventsfargen så pynter med det.
Mortilbarn Skrevet 19. november 2011 #4 Skrevet 19. november 2011 Advent=Lilla. Jul=Rød. Påske=Gul. Jeg pynter med lilla i adventstiden, jeg..
Anonym bruker Skrevet 19. november 2011 #5 Skrevet 19. november 2011 Alltid brukt lilla,men i år skal jeg prøve rødt Noe av grunnen er fordi jeg har lilla og grått til vanlig og synes lilla og rødt kræsjer så veldig.
Anonym bruker Skrevet 19. november 2011 #6 Skrevet 19. november 2011 Jeg har hatt mye hvitt og rosa og lyse farger i flere år og ble nesten kvalm av det... Så nå i høst kjøpte jeg brune gardiner i stua, har lilla løpere på bordet, hvite møbler, brune og hvite lys, beige/grå/hvite puter og pledd og slik blir det frem til jul.... Dvs 1-2 uker før julaften, begynner jeg å ta frem litt juleputer (i sofa) pledd, ryer, løpere, t-lysestaker o.l... Resten av nisser o.l tar jeg frem i løpet av de siste dagene.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå