Gå til innhold

Flyttet inn på eget rom. Sov 15 1/2 time!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble helt sjokkert.. Hun er nå 7 mnd, så tenkte det var på tide og prøve. Vi har våknet av hvert minste knyst fra hun, og hun har våknet av oss hvis en av oss har sovet urolig.

At det skulle bli såå stor forandring hadde jeg absolutt ikke trodd! :)

Natt til i dag sov hun 13 1/2 time.. Deilig og endelig føle seg helt uthvilt.. <3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, det er helt utrolig!! Vi hadde småen på 7 mnd inne på eget rom en natt, og hun sov også 13 1/2 time(men hun spiste selvfølgelig ila natten).

Kan tenke meg det er herlig å føle seg uthvilt etter 7 mnd!:)))

Skrevet

Ja, jeg ble helt sjokkert! 15 1/2 time er jo megalenge.. :P Også natt til i dag 13 1/2.. Hjelpes.. det trengte vi virkelig nå, etter mange mnd med problemer med sovinga :)

Trodde aldri jeg skulle klare og venne henne av med og sovne ved puppen. Og i det hele tatt at hun skulle klare og sove i en egen seng :D Men nå er vi her :D

Skrevet

wow!!! det er jo kjempebra!! så gøy å høre!!!

Sov hun 15 timer uten mat eller er det med mat imellom? lille tulla vår sover godt på eget rom nå 10-12 timer hver natt med et måltid imellom da.... :)

Skrevet

Er det ikke herlig.. :)

Vi flyttet vesla inn på egent rom da hun var ca 5,5 mnd.. og hun sover ca 12-13 timer hver natt uten mat.. Nå er hun 7,5 mnd og sover fortsatt hele natten. :) det er så godt. :)

Skrevet

Hun sov hele natta uten mat :)

Hun har våknet 1 gang på natta, hver natt :) Men da får hun noen slurker vann, så sover hun videre! :)

Skrevet

Kjære HI, hva gjorde du for å venne henne av med å sovne ved puppen? Tips mottas med takk :)

Skrevet

Det er jo bare helt fantastisk da:)

Gratulerer med nye milepæl i livet til stor og liten:)

Gjest Madolyn & Muffin
Skrevet

Oi oi, det er jo helt fantastisk :D Skikkelig drømmeresultat altså! Her syns jeg vi fikk kjempeeffekt, siden Muffin bare våknet 2-3 ganger i stedenfor 6-8 ganger, men han sov ca 9 timer per natt uansett hvilket rom han var på :) hehe

Skrevet

Hmm... det samme skjedde her også første natta, men så var det raskt tilbake til gamle "synder". Har faktisk gått fra en til to oppvåkninger hvor han krever pupp...

Er 4,5 mndr og har ikke vært oppe to ganger på natta siden har var 2 mndr... Skjønner ingenting :(

Gjest Madolyn & Muffin
Skrevet

Mammantilguttensin: tar han flaske? Utvannet mme på flaske på natta av en "stum" forelder, er mye mindre bonus enn en god og varm pupp og mamma som koseprater :)

Om du får melkespreng, kan du heller pumpe ut på sengekanten og spare til neste morgen, da mm holder seg i 5-6 timer i romtemperatur.

Ellers kan det kanskje være tenner på gang, eller evt økedøgn? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...