Singh Skrevet 19. november 2011 #1 Skrevet 19. november 2011 Jeg hadde innsetting av egg for fire uker siden (ivf) og fikk mensen for ca to uker siden. Löpet kjört, altså. Men i går ettermiddag tok jeg en grav.test som var positiv. Fikk bare en innskytelse og skulle på jentetur med masse vin. Kan jeg väre gravid selv om jeg hadde mensen. Den var helt vanlig. Jeg var litt overstimulert og hadde mange egg. Kan det väre egg de ikke tok ut som kom ut som mensen. Og til slutt: kan dette väre en falsk test så lenge etter hormonene? Jeg prövde å ringe sykehus og fastlege i går, men de hadde seff stengt.
nyttårsprins Skrevet 19. november 2011 #2 Skrevet 19. november 2011 Heisann!! Forstår at du er litt i villrede. Vil selvsagt ikke si noe sikkert, men: Eggløsningstesten skal ikke slå ut graviditetstest etter 4 uker. Så det er nok ikke pga hormonene at du har Hcg i urinen. Det er også mange som har blødning selv om de er gravid. Jeg ville kommet meg til en lege idag og få tatt en blodprøve for å være på den sikre siden. Lykke til!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå