Gå til innhold

Dere med gutt på 2-3 mnd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor stor er gutten deres nå? Synes min er kjempestor til alderen. Eller er det kanskje bare meg..? Allerede 61 cm og 6.5 kg. Han har aldri fått brystmelk, bare NAN. Han var 3300 g og 51 cm når han ble født.

Flere med store gutter? :)

Venninnene mine har fått jenter, og de er ganske små selv om de er i ca samme alder.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gutten min er 9 uker, Og han er ca 5 kg nå, og ca 59 cm. og han var like stor som din da han var født.

Skrevet

Min gutt er 10 uker snart og allerede 7 kg, han veide 4380 da han ble født og var 52 cm. har ikke målt lengden nå, men tipper han er et sted mellom 60-62 cm. Søte lille poden min :)

Skrevet

Min gutt er 14 uker, altså 3 mnd, og han veide 4440g ved fødsel, og nå veier han 7 kg. Hvor lang han er, er jeg ikke helt sikker på men han er nok over 60 cm ihvertfall. Synes han er så herlig, god og rund med bollekinn. Pappaen hans var visst helt likedan, men når dem begynner å bevege seg så stabiliserer det seg. og helsesøster sa at i forhold til vekta når han ble født er det helt riktig vekstkurve. så ikke tenk så mye på det du:)

Skrevet

Min blir 3mnd på tirsdag og han er 62cm lang og veier 5100g. Han gikk veldig lite opp på en periode på 20 dager. Så er litt bekymret. Tenkte å veie han når vi skal på kontroll 1des.

Han får pupp, men spiser ikke så mye syns jeg. Litt meg som stresser også kanskje,,men han får melkeerst. på kvelden.

Han sov til 5 på sitt eget rom, men i natt var det opp igjen kl.24. Så da måtte han få en flaske til.

Tror vi må beg å øke kveldsdosen med erstatning, pluss evt få litt flaske midt på dagen. For han er tydligvis sulten.

Skrevet

Min var forresten 4036g

Skrevet

På 3mnd kontrollen var min gutt 6410g og 61.5 lang :)

Han var 3380 og 50 lang ved fødselen. Han har kun fått morsmelk.

Snart 4mnd nå, Og skal på helsestasjonen om en drøy uke :) spent på hva han veier nå ;)

Skrevet

Åh, så glad jeg ble for at dette var normalt. :) Når jeg va på 2 mnd-gruppa med han på helsestasjonen fikk jeg beskjed av helsesøstra at jeg måtte passe på at han ikke gikk så fort opp. Aner ikke hvordan man kan forhindre det, i og med at han styrer selv hvor mye mat han vil ha. Kan ikke bare la være å gi han mat når han skriker. Han er tross alt bare to og en halv mnd. :/

Skrevet

på 3mndr kontroll var gutten min 7015g og 61cm..

Han var 3530g og 50 når han var født

Skrevet

Gutten min veide 3650 da han ble født og var 50 cm.

Da han var 6 uker gammel veide han 5,9 kg. Og på 3-månederskontrollen veide han 7,5 kg og var 63 cm.

Han er størst i barselgruppa, og er god og rund. Fullammes.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...