Gå til innhold

hørt hjertelyden idag :)

Anbefalte innlegg

Måtte bare dele det med noen, å da er dere jenter fantastiske å ha! hørte hjertelyden med min angel sound nå nettop :) 9+0 idag :) hørte klar forskjellpå min å baby sin, den er nesten dobbel så rask så ingen tvil om at det var baby:) ble nesten på gråten jeg, hehe nå vet jeg det er liv i magen :)

hipp hurra:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143798608-h%C3%B8rt-hjertelyden-idag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

legen min sa at han somregel alltid fant hjertelyden fra uke 11, men har forstått at legene praktiserer forskjellig på dette området. da jeg gikk med jenta mi fikk jeg høre hjertelyden hos legen i uke 10, å han hørte etter den på hver kontroll

tror jeg hørte hjertelyden hjemme rundt uke 12 med henne, men denne gang har livmoren kommet et stykke opp allerede så er nok derfor jeg er så heldig å hører den såpass tidlig. kjenner livmorkanten ca mellom skambenet å navlen!!! det gjor jeg ikke før nermere uke 16 med jenta.

rart hvor forskjellig det er fra svangerskap til svangerskap!

Lykke til jenter, snart er det deres tur til å høre den beste lyd på jord :)

Annonse

Da har jeg vært på første kontroll! Å heldig for meg så var det blitt gjort en liten feil, så jeg kom til jordmor å ikke lege denne gangen.

Jeg fikk beskjed denne beskjeden: "dersom du ikke blir redd om jeg ikke finner hjertelyden, så kan du slenge deg på benken så skal jeg prøve!"

Å jammen meg fant hun ikke lyden med en gang! Akkurat som i forrige svangerskap så var jeg så bekymret for at det hele skulle være en inbilning, så deilig å få bekreftet at det var noen inni der =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...