Gå til innhold

Kan jeg virkelig ha blitt gravid ved å "hoppe av i svingen"...?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Ehh....vi har to planlagte barn,og hun minste har ikke fyllt et år en gang....Vi har gamblet med å "hoppe av i svingen" i 8 år,og har alltid hatt "konrtoll" føler vi..:) Høres sikkert utrolig dumt ut..vi er i midten av 30 årene,og burde i såfall "vite bedre"..... Andre som har blitt gravide slik?

Fortsetter under...

hvis det er slik dere har gjort det, og du er gravid, så ja, da sier det seg selv at det går :P ikke unormalt det.. akkurat samme måten jeg ble gravid på.. å det var kun snakk om å ha sex 2-3 ganger på den måten, før det skjedde... :)

• 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Vi stolte også på "sikre perioder" nå sist pga at jeg ikke tåler hormontilskudd.... Vel.... vi holdt oss avholdende fra dag 8-21. Men her sitter jeg med stor mage :-D Som gubben sier: "de som stoler på sikre perioder kalles foreldre" :-D

Et annet obs for dem som hopper av i svingen.... Det kommer veldig ofte en dråpe sæd i god tid før utløsningen - og en dråpe er nok ;-)

• 5 uker senere...

Annonse

Under hele samleiet vil det komme "glidemiddel" ut av penis, og her kan det være sperm... Så ja, det er en risiko å ta ;)

Har brukt metoden selv i mange år, men vi vet at man kan bli gravid -og det gjorde ingenting. Hvis man ikke har mulighet til et svangerskap, da bør man finne andre metoder... ;)

• 2 uker senere...

Vi stolte også på "sikre perioder" nå sist pga at jeg ikke tåler hormontilskudd.... Vel.... vi holdt oss avholdende fra dag 8-21. Men her sitter jeg med stor mage :-D Som gubben sier: "de som stoler på sikre perioder kalles foreldre" :-DEt annet obs for dem som hopper av i svingen.... Det kommer veldig ofte en dråpe sæd i god tid før utløsningen - og en dråpe er nok ;-)

Vi stolte også på "sikre perioder" nå sist pga at jeg ikke tåler hormontilskudd.... Vel.... vi holdt oss avholdende fra dag 8-21. Men her sitter jeg med stor mage :-D Som gubben sier: "de som stoler på sikre perioder kalles foreldre" :-DEt annet obs for dem som hopper av i svingen.... Det kommer veldig ofte en dråpe sæd i god tid før utløsningen - og en dråpe er nok ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...