Gå til innhold

Hva synes dere om dette navnet...?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg syns faktisk Roar er et fint navn jeg. Stødig norsk navn. Veldig mandig. Har det faktisk på lista mi sjøl, fordi det er ikke så vanlig. Men syns faktisk Joar er hakke finere og det er enda mindre brukt.

Joar høres ut som du ikke klarer å uttale r reint.

Roar forbinder jeg litt med navn som Roger, Reidar og Inge.

Ikke noe galt med de navnene, tror nok jeg kunne vent meg til de på et barn etterhvert, men ikke noe favorittnavn.

Vet om flere hyggelige menn som heter det, men det er nok ikke et navn jeg liker veldig godt. Litt dårlig klang. Likevel slår det sånne fløtenavn alla Leander og Matheo i sokkene :) Det er et stødig og "skikkelig" navn :)

Annonse

Roar er fantastisk :) kjenner ein sjuåring som heiter Roar, og det er skikkelig artig å forholde seg til. Veldig kjekt navn på små guttar, så ikkje la deg påvirke av at alle du kjenner som heiter Roar er 40-50 år gamle :) det er heilt supert!! Ville vore veldig aktuelt for meg viss det var litt mindre i bruk :)

Prøv det ut på ein gutt du ser ein gang, så skal du sjå at det er veldig kult!

Signerer Kajsa. Dette er ikke et fløtepusnavn som Leander, Matheo og liknende dillenavn. Og det liker jeg veldig godt! Synes Roar er stødig og manndig! Ser for meg en skikkelig mann. :) Så jeg liker det! Enig med mannen din i at Roar er fint!

• 2 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...