Tasseliten Skrevet 18. november 2011 #1 Skrevet 18. november 2011 Andre som har vonde bevegelser? Min ligger med hodet ned å det er fryktelig når den snur seg pluss at eg nesten tisser på meg, føler jo hele ungen skal ramle ut.. når han spenner er det skikkelig vondt. ganske harde slag. Ribbeina miner er så ømme at eg ikkje klare å sitte om kveldene. tenker med skrekk å gru på at eg skal gå med dette i 8 uker til... Er 32+0 i dag
*Lissja* Skrevet 18. november 2011 #2 Skrevet 18. november 2011 Har vært noen vonde spark og bevegelser her også ja... men min lille har visst snuddseg fra sete til hodeleie på en uke han da For så å kanskje ligge motsatt vei nå igjen.. Har kjent press oppunderribbeina her også og mange kraftige slag mot underlivet ;P Fått meg til å gå i knestående en del ganger akkurat det
nyttårsprins Skrevet 19. november 2011 #3 Skrevet 19. november 2011 Lillebror i magen har egentlig skiftet bevegelsesmønster nå på slutten. Før var det mye spark, men nå er det mest snuing og vending. Her bytter han mellom seteleie og hodeleie, og jeg føler at blæren min uansett blir brukt som en leke inni der. Må hele tiden skikkelig på do, og når jeg først sitter der så er det jammen ikke mye som kommer ut av gangen. Slitsomt! Jeg føler også at han er på vei ut, og at han tar spenntak for å presse seg mellom beina mine. Nei, bevegelsene er ikke like koselige lengre. Men er han for mye rolig blir jeg jo bekymret, så jeg skal vel ikke klage at han gir seg til kjenne... Er i uke 35.
Lise259 Skrevet 20. november 2011 #4 Skrevet 20. november 2011 Det er godt å høre, er så mye vriing og vending inni der, at det kjennes ut som om han prøver å bryte seg ut. Var litt nervøs for at det var litt for volsomt, men da er det helt vanlig da. Er 30 +2
Ønskebaby08*12 Skrevet 20. november 2011 #5 Skrevet 20. november 2011 Jeg syns også noen av bevegelsene er vonde, spesielt når han sparker rett ut mot siden, eller opp mot ribbeina. Er 31+4 i dag. Han ligger med hodet ned nå, og ryggen på min venstre side, så føler meg rimelig mørbanka på innsiden på høyresiden og oppover. Han holder også på med noen store bevegelser, kjennes ut som om han vrir seg fra side til side. Det "verste" er nå han strekker seg ordentlig, kjennes ut som om beina skal presse seg ut rett under puppene mine, og blæra holder på å sprenges Samtidig så er det jo litt gøy da, og veldig betryggende, for da vet jeg at han har det bra der inne
venter 1til<3 Skrevet 20. november 2011 #6 Skrevet 20. november 2011 Skulle trodd dette var meg dere beskriver Har en liten TERRORIST inni magen min føler jeg,får broren var ikke så aktiv som denne Men men Alt man skal "lide" for
habibti91 Skrevet 20. november 2011 #7 Skrevet 20. november 2011 same her er 31 +3 og må stål sette meg for de verste sparkene på siden av ribbena huff ! men godt han koser seg inni der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå