Anonym bruker Skrevet 18. november 2011 #1 Skrevet 18. november 2011 Skal på julebord i dag, og jeg har ansvaret for ungerholdningen. Skal ha en lek hvor alle får utlevert et hemmelig oppdrag for kvelden, feks en skal skyte uhemmet av eget antrekk, en annen skal diskutere om vi virkelig hadde klart oss uten brødristere... Jeg mangler et par oppgaver, kan dere hjelpe meg?:-)
Anonym bruker Skrevet 18. november 2011 #2 Skrevet 18. november 2011 en kan bli veldig betatt av skoene til en annen
Anonym bruker Skrevet 18. november 2011 #3 Skrevet 18. november 2011 Haha, høres morsomt ut Likte den med brødristeren. Hva med en seriøs diskusjon om katter hadde tatt over jorden hadde de hatt tomler?
Anonym bruker Skrevet 18. november 2011 #4 Skrevet 18. november 2011 En skal ved en hver anledning referere til noe "Tante Aslaug" pleier å si. ("Når vi snakker om jul...Min Tante Aslaug pleier alltid å si..." En skal til stadighet starte å snakke engelsk, for så å le det bort om noen påpeker det. En skal bryte ut i sang midt under maten. En skal reise seg og synge YMCA og danse minst tre ganger i løpet av kvelden.
Anonym bruker Skrevet 18. november 2011 #5 Skrevet 18. november 2011 - klag på at musikken er for høy, skru den ned - klag på at musikken er for lav, skru den opp. - klag på at det er for varmt, lukk opp vinduet - klag på at det er for kaldt, lukk opp vinduet - gi de andre gjestene styling og sminketips, rett på sminke, hår osv. - skryt uhemmet av Brad Pitt sitt skuespillertalent og hvor godt han tar seg ut. (oppgaven bør gis til en mann sammen med tips om hvor gammel han er, hvilke filmer han har spilt i osv) - vær bekymret for at de rundt deg har fått i seg for mye alkohol. - smak på maten/drinkene til de andre - organiser dokøen, mat/barkøen osv. står det folk i en gruppe og prater; organiser de etter høyde, hvor pent antrukket de er osv.
Anonym bruker Skrevet 18. november 2011 #6 Skrevet 18. november 2011 Wow takk for mange supre tips jenter:-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå