Sjørøveren&Brumlen Skrevet 18. november 2011 #2 Skrevet 18. november 2011 Dermica eller ceridal. Vet ikke om de er svanemerka, men vi er fornøyd med de.
Hera_75 Skrevet 18. november 2011 #3 Skrevet 18. november 2011 ren lanolin skal visst være det beste.. det minnet meg på at jeg også må skaffe kuldekrem!
mammantilguttensin Skrevet 18. november 2011 Forfatter #5 Skrevet 18. november 2011 Det er så mye å velge mellom at jeg blir helt sliten... ikke bare kremer, men typer grøt osv. Tenker kanskje litt for mye noen ganger
Vilruge Skrevet 18. november 2011 #6 Skrevet 18. november 2011 Jeg kjøpte SebaMed sin i dag. Ikke svanemerket, men uten mineralolje, parfyme og konserveringsmidler. Har ikke prøvd den enda da... Så vet vel egentlig ikke om den kan anbefales.
Babygirl Juni11 Skrevet 18. november 2011 #7 Skrevet 18. november 2011 Onkelen min eer hudlege, han er generelt fan av merket A-Derma. Vi fikk bla babyshampo fra ham i dette merket, og vet at det er milde produkter. Vet ikke om de har kuldekrem da...
sillyfilly og Olivia Skrevet 19. november 2011 #8 Skrevet 19. november 2011 Purelan!! Som er ren lanolin. Uten vann og oljer som begge deler gjør at huden fryser til. Jobber i apotek
mammantilguttensin Skrevet 19. november 2011 Forfatter #9 Skrevet 19. november 2011 Sjekket Sebamed i dag, men vann står først på ingredienslisten mener jeg.. og da skal man jo ikke bruke det når det er kaldt,,,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå