Gå til innhold

Ang. sex etter innsetting...

Anbefalte innlegg

Kjenner at jeg blir litt ekstra engstlig i forhold til dette...

Har dere sex den perioden mellom innsetting og testing? Har de sagt noe spes om dette på klinikken der du hører til? Har fryseforsøk, om det er av betydning...

Vet jo at orgasme ikke er farlig å alt det der, men vil jo ikke gjøre noe som skader forsøket! Er jo livredd for alt mulig rart om dagen:) hehe...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143796914-ang-sex-etter-innsetting/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Vi er også på st.olav.. Står tilogmed i det ene skrivet fra der om at det er bare å ha sex når man selv vil etter innsetting.. det er imellom uthenting av egg og innsetting av egg man ikke skal ha sex.. utennom det så er det bare å sette igang.. selv har jeg alltid ventet til etter testing.. hehe.. mest for at jeg var redd for å egget skal falle ut (??) etter sex.. men det var ikke noe fare for det sa de på st.olav.. utrolig hva man uro seg for. :)

På KK i Bergen fikk jeg beskjed om å IKKE ha sex mellom innsetting og testing. Dette hadde ingenting med infeksjonsfare å gjøre, men var fordi de ville unngå at jeg skulle befrukte evt. andre egg denne perioden og risikere flerlinger. Det var i allefall det jeg fikk beskjed om.

Etter de obligatoriske 14 dagene er det bare å rulle rundt så mye dere vil og orker. Progrestoron har absolutt ikke noe med om man kan ha sex eller ikke å gjøre. Så dette er nok en feilkilde!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...