vurdere1til Skrevet 18. november 2011 #1 Skrevet 18. november 2011 hadde vært koselig å ha noen å skrive med i prøve perioden dette er min første pp har ett barn på 1 år
Mammapudding Skrevet 18. november 2011 #2 Skrevet 18. november 2011 Jeg har også ikm ca 11.desember ja:) Har prøvd i over 1 år og har hatt 2 spontanaborter..Fra før har vi ei datter på 4 år:)
PregoLily Skrevet 18. november 2011 #3 Skrevet 18. november 2011 har også ikm 11 desember (tror jeg)! Hadde en sa for ca 4 uker siden og har nå første tr siden det, så blir spennende å se om kroppen er tilbake i normal syklus. så nå er det bare å vente på å sette i gang med prøvingen da!
vurdere1til Skrevet 19. november 2011 Forfatter #4 Skrevet 19. november 2011 jeg hadde 4 SA før vi fikk sønnen vår som må er 15 mnd ca så vi håper å være like heldig denne gangen som vi va sist jeg trodde jeg ikke kunne få barn siden jeg mistet så mange, men så var vi så heldig å få en liten prins <3 hi
Pottemor og lillemann Skrevet 28. november 2011 #5 Skrevet 28. november 2011 Jeg har også IKM 11. desember. MA i uke 10 for et par måneder siden og prøver flittig. Har heldigvis et barn fra før, det hjelper. Ventetiden er en prøvelse og jeg kjenner at jeg begynner å grue meg til testing og skuffelser, blir aldri helt forberedt på det. Har så mye mer forhåpninger enn jeg vil innrømme. Krysser fingrene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå