Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem står opp om natta? Hvem gjør hva om morgenen? Hvem leverer i barnehage?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har permisjon nå, men hadde en periode med storebror der begge jobbet før denne permisjonen startet.

Gutten vår våkner såpass sjelden om natta at det sjelden er noen diskusjon om hvem som evt tar ham. Den som hører ham først kanskje.

Både jeg og mannen har fri arbeidstid. Så da gjorde vi det sånn at mannen sto opp kl 6 og jobbet 7-15. Jeg sto opp med gutten vår ca 7.30 og tok morgenstell og levering i bhg kl 8.30.

Da kunne mannen hente 15.30, men jeg jobbet 9-17.

Passet supert for oss, da fikk gutten kortere dager i bhg og litt alenetid med både mamma og pappa!

Skrevet

Med storebror har vi hatt annenhver uke med levering og henting. Altså første uken leverer jeg og pappaen henter, neste uke omvendt osv. Og hvis vi har hatt møter vi har måttet gå på e.l. har vi selvsagt byttet på. :) Den som leverer tar da barnet om morgenen, mens den andre drar tidlig på jobb. Jeg er litt spent på hvordan dette blir når Prompeline begynner i barnehage, det kan bli litt slitsomt å levere to alene, men alt går seg vel til... :)

Storebror har ikke våknet noe særlig på nettene etter at han ble ett år, når det har skjedd, har den som har våknet først tatt ham.

Skrevet

Nå mens jeg er i permisjon både leverer og henter jeg i barnehagen da, selvsagt. :)

Skrevet

Takk for svar begge to! Sønnen vår er vi mye inne hos om natta og tar derfor annenhver natt. Jeg begynner ikke på jobb før 10, så jeg skal levere i barnehagen og mannen min hente. Det vi ikke blir enige om er hvem som skal stå opp kl 05 de dagene han våkner tidlig? Eller blir han så sliten av å gå i barnehage at han sover til 7?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...