Studine mevik Skrevet 17. november 2011 #1 Skrevet 17. november 2011 Har den siste uka stadig kjent stikkninger i magen. Vet ikke helt hvordan jeg skal beskrive det, men det stikker til sånn at det er litt vondt å stå eller ligge rett, men det kjennes ikke ut som kramper av noe slag. Noen som har vært borti det?
annek89 Skrevet 18. november 2011 #2 Skrevet 18. november 2011 på meg stikker det helt inners i vagina og nederst i magen, er det sånn?? Jm min mener iallefall at det er at hu presser nedover... men nå var jeg ikke åssen stikking du mener =)
Studine mevik Skrevet 18. november 2011 Forfatter #3 Skrevet 18. november 2011 Her er det bare nederst i magen. Kjennes litt ut som mange nåler som stikker meg i magen innenfra
Lilleprins_6/2-12 Skrevet 18. november 2011 #4 Skrevet 18. november 2011 jeg har også opplevd stikkninger i magen, kjennes ut som slike sting/haldt man kan få når man løper osv.. helt plutselig kommer de bare, og de befinner seg i en "linje" på samme høyde som navlen.. Er kjempevondt når det står på, må konsentrere meg skikkelig om å puste rolig og ikke røre på meg :S Skulle gjerne likt å vite hva dette er jeg også, så hvis noen vet så vær så snill å rop ut ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå