katrine5 Skrevet 17. november 2011 #1 Skrevet 17. november 2011 Håper på noen gode uker før fødsel. Var hos jordmor i dag og hadde høyt blodtrykk så skal til legen over helga å måle igjen. Noen andre som har fått høyt blodtrykk mot slutten? Skal bruke de nærmeste dagene til å kjøpe inn det siste som trengs og til å pakke klar fødebagen. Og slappe masse av, og sove når jeg får.
Studine mevik Skrevet 17. november 2011 #2 Skrevet 17. november 2011 Så deilig. Begynner permisjonen min til mandag, så ser fram til det selv om jeg er sykemeldt nå så blir det liksom noe annet når jeg uansett skal gå hjemme. Lykke til med siste innkjøp. Har litt igjen å kjøpe her også, men stresser ikke med det. Får heller sende pappa'n ut på shopping hvis det er noe vi mangler når gullet kommer
katrine5 Skrevet 17. november 2011 Forfatter #3 Skrevet 17. november 2011 Stresser heller ikke. Aldri så galt at man ikke får tak i det man trenger:) Vil heller prøve og nyte og hvile mye den siste tida før det "braker løs". Lykke til videre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå