Eplebiten Skrevet 17. november 2011 #1 Skrevet 17. november 2011 Hvordan takler dere det? Merker jeg takler det dårligere og dårligere. Humøret synker gradvis for hver dag som går. Blir ikke særlig bedre av at alle rundt meg er utålmodig nå også, og spør hele tiden om det er noe på gang. Jeg merker ingenting som tilsier at fødselen nærmer seg. Noen sterke kynnere på kvelden er alt, men utvikler seg aldri til noe mer. Nå har jeg også begynt å grue meg til fødselen. Har gledet meg helt til nå, men nå gruer jeg meg mer for hver dag. Vet ikke hvorfor, men føler meg lite klar for dette her. 4 dagen på overtid. Håper babyen snart klarer å finne veien ut
nica78 Skrevet 18. november 2011 #2 Skrevet 18. november 2011 4 dager på overtid her også, og synes det er uutholdig... Kjenner også at humøret synker for hver dag som går, også har jeg blitt veldig asosial, orker ikke å gjenta for alle om at ja jeg er på overtid. Vanskelig å motivere seg til å gjøre noe, men jeg prøver og rydde og vaske litt, og jeg har ei jente på snart 4 så når hun er hjemme skjerper jeg meg;) Jeg mistet slimproppen for noen dager siden, men det betyr jo ingenting for at det er noen fødsel på gang, ellers ingen andre tegn:( Jeg gruet meg til fødselen først, men nå har det gått over. Jeg vil bare få lillegutt ut. Ikke mye hjelp i denne meldingen, men du er ihertfall ikke alene å føle det sånn. Vi får bare krysse fingrene for at noe skjer snart!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå