Solstråle86 Skrevet 17. november 2011 #1 Skrevet 17. november 2011 Jeg har fått beskjed om at jeg har en cyste som må tappes før jeg kan starte på sprøyter. Er det noen som har gjordt det og kan fortelle meg hvordan det foregår/er det vondt? Er litt engstelig :-/
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 18. november 2011 #2 Skrevet 18. november 2011 Jeg måtte tappe et par cyster før sist IVF-forsøk. Det foregår på samme måte som egguttak i grunn, men med tynnere nål og det gjør ikke spesielt vondt egentlig. Fikk 2 paracet som smertelindring først og kjente ikke noe særlig etterpå heller. Man merker jo at det stikker litt siden man må stikke nål gjennom skjedeveggen og ut i buken der cysten ligger, men jeg syns i alle fall det gikk greit. Lykke til
eka72 prøver igjen Skrevet 18. november 2011 #3 Skrevet 18. november 2011 Hallo!! Jeg har også tappet cyster flere ganger (4 ganger) tror jeg... Det er som Turbotrollet skriver nesten det samme som egguttak, men ikke spesiellt vondt, jeg fikk ikke noe form for smertestillende i forkant, og syns det hele gikk veldig greit.. Kan jo ikke si det var spesiellt godt heller, men helt overkommelig, og veldig fort gjort!! Lykke til videre med behandlingen!!!!
Solstråle86 Skrevet 18. november 2011 Forfatter #4 Skrevet 18. november 2011 Tusen takk for at dere tok dere tid til å svare :-) Kjennte meg plutselig litt mindre engstelig, selv om jeg ikke akkuratt gleder meg..
Rooxy Skrevet 18. november 2011 #5 Skrevet 18. november 2011 Jeg tappet en blodcyste for en uke siden.. Ikke noe smertestillende, kjente stikket og litt trykk men det gikk overraskende bra Det høres mye værre ut enn det er.. Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå