Vimsefrøkna Skrevet 17. november 2011 #1 Skrevet 17. november 2011 Vesla må ha ny dress og sko. "Må" jeg kjøpe reima om jeg vil holde a god og varm gjennom vinteren? -den er jo så dyr. Vil gjerne ha tips om billigere dresser som dere synes fungerer bra. Sko også... Viktig å være god og varm når man skal koose seg ute i barnehagen, og ikke en dress som kryper oppover leggene som hun har nå=)
Renate har ♂09, ønsker 1 til Skrevet 17. november 2011 #2 Skrevet 17. november 2011 Kjøpte dress fra NameIt, og er superfornøyd med den. Kostet 500 kr på tilbud nå. Ang sko har jeg prøvd ponny og viking GoreTex sko, fornøyd med dem begge to.
Vimsefrøkna Skrevet 17. november 2011 Forfatter #3 Skrevet 17. november 2011 Takk=) det må jeg sjekke ut!
Tullsjura Skrevet 17. november 2011 #4 Skrevet 17. november 2011 det er mange gode REFLEX dresser, som ikke er så dyre men sko ambefaler jeg å legge litt penger i, for det er viktig at de er varme på fotene vi har sverget til viking goretex, aldrig våt eller kald
gutt på 2, jente i magen Skrevet 18. november 2011 #5 Skrevet 18. november 2011 Vi har brukt vinterdress fra name-it og er kjempefornøyd. Har en reima-dress også som vi har arvet, men er faktisk mer fornøyd med name-it dressen, den er tjukkere og godere. Jeg kjøpte vår på nyttårssalg i Sverige for noen år siden. Tror det var halv pris av halv pris eller noe sånt, så tror jeg ga 200 kr. Var heldig med den assa!! Så var jeg så lur å kjøpe str 92, så han kan bruke den i år også (hvertfall frem til nyåret). Tror disse dressene koster et sted mellom 600-800 nå her i Norge. Av sko har vi kun brukt Ponny core-tex. Er kjempefornøyd med de:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå