abella Skrevet 17. november 2011 #1 Skrevet 17. november 2011 Ammer til vanlig. Men vesla har fått flaske innimellom jevnt og trutt siden hun ble født og det har alltid gått greit. Har gitt med jevne mellomrom og den siste uka nesten daglig for å være sikker på at det går greit på den store jentekvelden. Men de siste 3 dagene er det fullstendig nekt! Spytter ut med tunga og brekker seg... Hadde gleda meg til første ordentlige tur ut på ett år, men nå ser det ut som det går i vasken... Er det noe håp om at det snur? Noen lure triks jeg kan prøve?
Februarmamma 2011 og 14? Skrevet 17. november 2011 #2 Skrevet 17. november 2011 Regner med det ér mme du gir på flaske? Min fikk leia av smaken i en viss alder, rundt 3,5 måned. Spiste mindre og mindre og bare bet i tuten. Kanskje det går bedre med pumpet mm?
Februarmamma 2011 og 14? Skrevet 17. november 2011 #3 Skrevet 17. november 2011 Jeg fikk forresten tipset om å blande målt for å bedre smaken litt, men prøvde det ikke ut.
Februarmamma 2011 og 14? Skrevet 17. november 2011 #4 Skrevet 17. november 2011 I malt skulle det være
abella Skrevet 17. november 2011 Forfatter #5 Skrevet 17. november 2011 Ja gir mme, er ikke så god venn med pumpa dessverre. Men jeg har gledet meg sånn til jentekvelden at hvis det er det som kreves så skal jeg gjøre alt jeg kan får å få ut noen dråper! Hun er 2,5 mnd. Takk for tips.
Billie Jean Skrevet 17. november 2011 #6 Skrevet 17. november 2011 Lar du pappaen eller noen andre prøve? Mulig hun ikke vil ha hvis det er du som gir. Jeg fikk samme utfordring i forbindelse med at jeg skulle ut på en jobb for et par uker siden. Jeg lot svigermor gjøre et forsøk uten at det hjalp, men da jeg prøvde selv etterpå var det 6 timer siden forrige skikkelige måltid - han var nok litt sulten, og da slukte han innpå det som var i flaska:p Min første tok ikke flaske før hun var 7 mnd, så jeg kjente på desperasjonen ift at han plutselig ikke ville ha flaska... Heldigvis gikk det bra:) Håper det funker for deg også! Jentekveld er påfyll for mor;)
Billie Jean Skrevet 17. november 2011 #7 Skrevet 17. november 2011 PS: Jeg fikk forresten tips her inne om å prøve ulike plasser: i vippestol, på stellebordet... Det funket ikke for min baby, men kanskje det gjør det for din.
abella Skrevet 19. november 2011 Forfatter #8 Skrevet 19. november 2011 He, he. Skulle bare oppdatere og si at det gikk bra! Hun kan jo flasketeknikken, det vet jeg. Og så lenge hun bare er sulten nok tar hun tydeligvis flaske. For pappaen ga hele 3 flaskemåltider mens jeg var borte, og det gikk kjempefint! Herlig med et avbrekk og å få en hel kveld med andre ting i hodet enn baby! PS: Prøvde å gi litt flaske igjen i kveld, men da ville hun ikke ha selvsagt. Ja, ja, hun skjønte vel at hun ikke måtte da... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå