Gå til innhold

ovitrelle ETTER innsett??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det hørtes rart ut...

Har du satt den eller skal du sette?

Er det Hausken som sier/skriver dette?

For det jeg vet, så kan det være de prøver ut noe nytt i et studie eller annet, men sånn helt i første omgang, uten noen annen forklaring, så høres det for meg helt feil ut..

Men du må nå vel ha fått beskjed om evnt hvorfor denne skal settes?

Hei!

Jeg tror absolutt på dette! Fikk prøve i Porsgrunn etter at jeg hadde hatt to ferskforsøk, samt et frys, uten antydning til festing. På mitt 3 forsøk ønsket de at jeg skulle prøve dette, og jammen ga det ikke full klaff!!!

Ovitrelle gjør at kroppen produserer hcg, og "narrer" på en måte kroppen til å tro at den allerede er gravid. Enkelte hevder at det gjør at egget/eggene lettere fester seg. Umulig å si om det var utslagsgivende, men her sitter jeg ihvertfall med stor mage, og 41 dager igjen til termin.

Lykke til;-)

takk for svar!! hun sa liksom ikke helt hvorfor også klinget det ikke så bra i mitt hode.....har jo vært i dette systemet noen år nå,så er blitt flinkere til å både stille krav og sette spørsmålstegn ved ting.hehehe

da setter jeg sprøyten og håper på samme resultat som deg "vår tur <3 gravid <3

Jeg har fått det som ett alternativ istedenfor Crinone Gel og Progestan kapsler, som jeg ikke tåler. Det lurer kroppen til å tro at den er gravid.

Jeg har tatt 1/2 sprøyte rett etter innsetting, to dager etter har jeg på nytt tatt 1/2 sprøyte og to dager deretter har jeg tatt nok 1/2 sprøyte. Det har derfor gått med 3 sprøyter, for jeg har måttet kaste det som ikke er blitt brukt.

Anbefales! :o)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...