Ms.Smith Skrevet 17. november 2011 #1 Skrevet 17. november 2011 Vi har en liste, men vil ikke bestemme oss før vi ser henne
to jenter og ett gull i magen Skrevet 17. november 2011 #2 Skrevet 17. november 2011 kasper skal vår lille prins hete:) 34+5
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 17. november 2011 #4 Skrevet 17. november 2011 Nop =) Vi aner ikke hva vi skal kalle babyen =) Men har muligens kommet frem til 2 eller 3 navn nå (fikk det litt travelt i helgen) som vi kan velge i når vi ser hvem som passer når vi ser lille tassen =) =) Vi har brent oss på å ha navn klart før og det passa bare ikke til gutten, så vi kjører noen alternativer (ikke så mange) og velger det som passer best etter fødsel =)
Ms.Smith Skrevet 17. november 2011 Forfatter #5 Skrevet 17. november 2011 Brant meg på det første gangen jeg også, så tør ikke gjøre det denne gangen. Alle kortene ønsket "Thea" velkommen til verden, og med en smule fødselsdepresjon ble det jo hulking for hun "heeeter jo ikke deeeet". hehehe! Ble veldig fornøyd med navnet vi tilslutt fant da, så håper vi treffer like godt denne gangen Og nydelige navn på de to andre over her!!
Venja Skrevet 17. november 2011 #6 Skrevet 17. november 2011 Hehe... nei... har vel knapt nok en liste og hun har alt komt ut.... Men tenker vi bestemmer oss i løpet av to-tre dager. Må liksom bli litt kjent med henne før vi ser hva hun kan passe å hete.
Vår tur? ♥desembergutt 11♥ Skrevet 17. november 2011 #7 Skrevet 17. november 2011 Vi er 99% sikre på at det blir Jacob:-) Altså med et lite forbehold:-)
Desembernisse Skrevet 17. november 2011 #9 Skrevet 17. november 2011 Vårt lille under skal hete Vilje Andrea. Er fremdeles litt i tvil om mekkomnavnet, men fornavnet på snuppa er bestemt.
HeltPerfekt<3 Skrevet 17. november 2011 #10 Skrevet 17. november 2011 Det er akkurat dette som gjør meg stressa! Vi har ikke funnet navn til lillegutt enda, og vi har vel egentlig ikke noen særlig forslag heller.. Forrige gang jeg var gravid var det så mye lettere! Vi hadde haugevis med forslag, hadde to vi vippet mellom rett før fødselen, men når snuppa var ute var vi ganske enige om hvilket alternativ det ble Jeg synes bare det er så fryktelig vanskelig å finne guttenavn i forhold til jentenavn.. Vi har ganske mange krav egentlig..: Det må være sterkt, litt langt så det passer resten av familien, det må passe på både norsk og islandsk osv. Tror det bare ender opp med at han blir kalt Lillegutt, stakkars liten..
Studine mevik Skrevet 17. november 2011 #11 Skrevet 17. november 2011 Har 3uker igjen til termin og er igrunn helt blank. Forrige gang hadde vi to navn vi likte også bestemte vi oss etter fødsel. Nå er det bare ingenting som klinger godt i ørene mine. Så hvis noen har noen gode jentenavn på lur så kom gjerne med dem. Må ikke være lange
<3 januar 2012 <3 Skrevet 18. november 2011 #12 Skrevet 18. november 2011 Vi har bestemt oss for lenge siden:) Når vi var på ultralyd så ble det helt bestemt fordi da fikk vi vite kjønnet:) Vi hadde Alwa Linnea som jentenavn og Ludvik Maximillian som guttenavn:) Og da ble det Ludvik Maximillian:) Vi er nå 32 +4 var på UL i uke 18:) Magen har hette Ludvik helt fra starten av av mannen min:) Han har vært sååååå sikker på at det var en gutt hele veien:) Så det var jo litt flaks at det var en liten gutt:)
Pudding Nr3 Skrevet 18. november 2011 #13 Skrevet 18. november 2011 Vi har bestemt oss for Iver. Han kan bare ikke hete noe annet, enkelt og greit! Selv om storebror på 2,5 år mener han skal hete Mario, redd vi må skuffe ham litt der(-;
Snøtrollet Skrevet 18. november 2011 #14 Skrevet 18. november 2011 Er førstegangs og 33+3 og vi har ikke funnet noe navn. Jeg håper at vi kan ha klart 2 el 3 forslag før barnet kommer, og så kan vi se hvilket som passer. Vi vet ikke kjønnet så derfor må det klekkes ut noen av hver sort;-) sambo er desverre ikke like engasjert da han mener at det finner vi ut når bebisen kommer... tror han sier det bare for å trekke i meg;-) så jeg har ikke nevnt temaet på en stund men jeg går å tenker på navn omtrent hele tiden! Syns det er vanskelig!
2 prinser og et nurk på vei Skrevet 18. november 2011 #15 Skrevet 18. november 2011 vi har ikke bestemt oss enda. Vi var rimelig enige om jentenavn men så viste de seg at de var gutt nr3 inni der og da var noe vi ikke er enige med hverandre om men til nå sitter vi med noen navn, og guttene vi har prøver tappert å gi forslag. Men vi får se når knøttet kommer ut hva han passer. Sist gang og hadde vi laget liste men ingen av navna på lista passet så da reiste maen hjem og såg og kom tilbake med forslag å da ble vi enige for det passet
ellynn Skrevet 18. november 2011 #17 Skrevet 18. november 2011 Synes også det er vanskelig!Sist gang bestemte vi oss for navn den dagen vi fant ut det var en gutt.Nå venter vi antakeligvis ei jente,men foreløpig heter hun bare lillesøster:)
sjarmtrollet78 Skrevet 18. november 2011 #18 Skrevet 18. november 2011 Her i magen er det en prins. Har vært innom mange navn og synes det har vært vanskelig å komme på noe fint som virkelig klinger godt. Har nå funnet ut at det muligens blir Johannes, men er enda 10 uker igjen så vi får se om navnet holder helt til mål:O)
Eplebiten Skrevet 19. november 2011 #20 Skrevet 19. november 2011 Vår lille frøken skal etter planen hete Thale. Om jeg får det som jeg vil, Thale Olive.
nyttårsprins Skrevet 19. november 2011 #21 Skrevet 19. november 2011 Her har navnet vært klart lenge. Vi har veldig langt etternavn, og var derfor avhengig av et kort navn. Dessuten er vi ikke glad i dobbeltnavn. Maja er storesøster, og lillebror i magen heter Ulrik. Enkelt og greit! Men det var et mye større problem med guttenavn enn jentenavn merket vi...
Lise259 Skrevet 20. november 2011 #22 Skrevet 20. november 2011 Vår skal hete Elias, eneste navnet vi ble enige om og som begge likte
<3 mine søte små<3 Skrevet 20. november 2011 #23 Skrevet 20. november 2011 Vår lille tulle skal hete Serina i dag har jeg 39 dager igjen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå