Kr.sand78 Skrevet 17. november 2011 #1 Skrevet 17. november 2011 Hei lurer på om noen av dere har litt medisiner til salgs? Har dessverre ikke blitt gravid på de tre forsøkene staten dekker og har valgt å reise til Danmark. Må nå dekke alt selv og hver krone spart i den dyre prosessen er gull verd. Trenger Synarela nesespray Og Gonal f Mvh Kr.sand
håpefull *er mamma* Skrevet 17. november 2011 #2 Skrevet 17. november 2011 Jeg har, men ikke akkurat dette. Send meg pm om du skulle trenge noe annet. Har et innlegg om medisiner jeg skal selge her inne ;-)
Kr.sand78 Skrevet 17. november 2011 Forfatter #3 Skrevet 17. november 2011 Det kan jo hende jeg skulle trenge noe annet underveis, eller ved senere forsøk, om ikke første går i boks. Bare et lite spm: hva er pm?
mi vida Skrevet 22. november 2011 #4 Skrevet 22. november 2011 Hei! Vi har 3/4 synarella 4-5 penner med .75 doser Og 1/2 penn (ca .500 ml igjen) Vi hadde innsetting av embryo sist fredag og håper derfor at vi ikke trenger dette mer ... Alle sprøytene har vært oppbevart i kjøleskap og 1 gangs spisser medfølger. Ring meg på. 90075852 så kan vi evt avtale nærmere.
håpefull *er mamma* Skrevet 22. november 2011 #5 Skrevet 22. november 2011 Pm er privat mail. Man kan sende det til hverandre her inne ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå