Anonym bruker Skrevet 17. november 2011 #1 Skrevet 17. november 2011 Vell overskriften sier det meste:)
Anonym bruker Skrevet 17. november 2011 #2 Skrevet 17. november 2011 Bjørklund, våre kostet litt over 1200 kroner for begge, de er i tynt gull og siden vi var pur unge da vi forlovet oss så måtte det nesten bli de aller rimeligste!
Anonym bruker Skrevet 17. november 2011 #4 Skrevet 17. november 2011 For et umodent svar. Tenkte mer på at gullprisene har steget 40% fra ifjord. Så det er faktisk ganske dyrt...
Anonym bruker Skrevet 17. november 2011 #5 Skrevet 17. november 2011 Da vi giftet oss ville ikke mannen min ha ny ring, så han beholdt sin forlovelsesring(graverte den selvfølgelig) og jeg "pusset opp" allianseringen jeg fikk av mine foreldre til 18-års dagen min. Satte inn en diamant til og graverte og dette kostet ca 2000 til sammen for begge to:-)
Anonym bruker Skrevet 17. november 2011 #6 Skrevet 17. november 2011 Dra til Egypt og kjøp der. Dritbillig.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2011 #7 Skrevet 17. november 2011 Hvor bor du da? Strømsnes i trondheim har billige ringer..
Anonym bruker Skrevet 17. november 2011 #8 Skrevet 17. november 2011 Vi har forlovelsesringer i stål. Vi er veldig fornøyde med de og skal ha lignende når vi gifter oss. Jeg husker ikke hva ringene heter desverre, men kjøpte de i en gullsmedbutikk. De finnes med forskjellige mønstre, med og uten diamanter og igrunn veldig mange forskjellige. Jeg har en jobb der jeg bruker hendene mine mye, slik at ringen blir slitt. Den blir bare finere og finere ettersom den blir slitt. Fra å være litt matt er den nå veldig blank og skinnende. Alle tror jeg har ring i hvitt gull, men når jeg sier at ringen kostet meg 150kr så tror de jeg tuller. Vi tittet rundt på mange forskjellige når vi skulle ha ringer, og dette var de eneste ringene vi begge likte. Når vi gifter oss skal jeg vist ha en med diamant på, og med litt unormalt design på (min mann som har bestemt at han skal bestemme hvem ring jeg skal ha. Men den er kjempefin altså. Den er heller ikke så veldig dyr, men den er jo endel dyrer siden det er diamant på den men det er nesten bare prisen for diamanten)
Anonym bruker Skrevet 17. november 2011 #9 Skrevet 17. november 2011 De helt enkle ringene er jo ikke så dyre, men det kommer jo også ann på lommeboka deres. Våre ringer kostet tilsammen 3000kr tror jeg. Mannen sin er i sølv, mens min er i hvitt gull. Det er jo ingenting i veien for at dere kjøper ringer i sølv eller et annet materiale som er billigere enn gull. Det eneste dere bør tenke på er at materialer som sølv og enkelte andre er mykere enn gull, så hvis det er noe mønster på dem så blir det fort borte. Selv på gull blir det borte etterhvert
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå