Gå til innhold

Kjole til julebord?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer sånn på hvor jeg kan finne kjole til julebord. Noen forslag. Evt linker?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hva med å kjøpe en "vanlig" kjole, men selvfølgelig av den vide typen..??

det fikk jeg beskjed av ei som jobba på Lindex, hun hadde solgt flere typer til gravide.

jeg invisterte i en grå "ull"-kjole fra H & M som jeg tenkte jeg skulle på meg til jul..

evt. hva med tunika og en fin bukse og med pumps..?? er jo stilig det også.

Skrevet

Kjøpte meg en sort lang og en kort med dyreprint fra Sisters Point, de passer hele svangerskapet og etterpå, mye finere enn sånne kjipe gravid klær :o)

Skrevet

Nelly.com

De har kjoler for gravide :)

Skrevet

Mulig jeg begynner å bli gammel, men de kjolene fra Sisters Point virket veldig korte....

(men fant en del pene der til en billig penge)

Skrevet

Jeg har kjøpt meg denne, men med ensfarget kongeblå chiffon oppe: http://floyd.no/ViewProduct.aspx?MasterProductId=9977

Den svarte delen av kjolen er god og elastisk, og det ble kjempefint med en gravidmage inni. :) Den finnes i flere farger.

I Bergen fører bl.a Sorbet på Telegrafen Floyd, har også sett kjolene på B-young (tror jeg?) på Kleppestø senter.

Skrevet

Jeg skal ha denne (m tilbehør så klart) :) Ble kjempe kul med "kula i front" faktisk. Og den ble litt lenger på meg, en den modellen, rekker meg til knærne :)

199,- Gidder ikke bruke mer på en kjole jeg bare skal ha en gang, og alt av "mamma" tøy er enten kjempedyrt eller beregnet på høygravide(eller veldig store) virker det som.. :(

http://www.hm.com/no/product/95853?article=95853-A

Skrevet

Den var kjempe fin og rimelig BettyBoob+1 i magen:)

Skrevet

Den var kjempe fin og rimelig BettyBoob+1 i magen:)

Skrevet

Wow!! her var det mye fint:) Hvordan er det med størrelsene, 14 er det M/38?

Skrevet

Hei, jeg måtte inn på det måleskjemaet som lå der - ligger tydelige mål på gravidklær og en tegning på hvor man skal måle på kroppen.

*frem med målebåndet når ingen ser* ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...