Scarlette Skrevet 17. november 2011 #1 Del Skrevet 17. november 2011 Må bare skrive litt for at dette skal gå opp for meg. Lillegutten min er nettopp fylt ett år, og en ny test måtte tas. Dette var ikke planlagt, men er gla, men masse tanker som kommer. Jeg har enda ikke vært hos legen enda, og er ikke så sikker på hvor langt jeg er på vei. Siste mens var i høstferien, uke 41 men tok en angrepille i slutten av oktober, så her er det et mysterium på når jeg faktisk ble gravid. Samboer er også gla sånn sett, første han sa var: de supersædcellene mine slo til igjen, du klarer ikke å lure deg unna. Så nå må jeg vel bare vente å se hva som skjer, men det ser ut som om jeg skal bli mamma igjen til sommeren, og lillegutten min skal bli storebror. Noen som har tips til en stor bil;) Er gla,alltid tenkt å ha to tette, men dette var en overraskelse. Og eg skylder på minipillen;) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143793747-da-var-jeg-tilbake/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå