Gå til innhold

Barseltreff i Østensjø bydel?!

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Angående forslag til sted å treffes så kjenner jeg ikke til så mange spisesteder i Østensjø bydel. Her på Oppsal er det vel ingen egentlig.... Så kanskje vi bare skulle møttes på Egon på Byporten (nært T-bane), eller så kunne vi kanskje hatt treff på Pizzaplaneten på Manglerud? Kom gjerne med andre forslag. Jeg har bil så jeg kan dra hvor som helst egentlig. Jeg kommer ihvertfall:-)

• 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Annonse

Annonse

Hei alle sammen, lenge siden jeg var inne og leste her, men vil bare si at treffet er ikke glemt:-). Jeg kommer og gleder meg! Kjører som sagt fra Oppsal ca kl 1845 (siden det er kl 19 vi skla møtes). Om noen vil sitte på så stå bare utenfor Rimi (over veien for Oppsal senter:-). Plass til to....

Hei alle sammen, lenge siden jeg var inne og leste her, men vil bare si at treffet er ikke glemt:-). Jeg kommer og gleder meg! Kjører som sagt fra Oppsal ca kl 1845 (siden det er kl 19 vi skla møtes). Om noen vil sitte på så stå bare utenfor Rimi (over veien for Oppsal senter:-). Plass til to....

Jeg sitter gjerne på hjem :)

Hei dere.

Jeg må dessverre melde avbud i kveld. Har et bekken som har slått seg helt vrangt i dag, så klarer ikke sitte noe særlig :-(

Vil gjerne være med en annen gang!!!

Kan godt sende en privat melding til en av dere med navn/mobil/mail hvis dere vil avtale flere treff utenom forumet?

Håper dere får et koselig treff!

Heisann go take for hyggelig treff :D

Inny får du lagt meg til på face??

Fant Trine, men ikke deg!

Send meg melding på hva du heter på face, så kan jeg finne deg!

Må treffes igjen snart.

Tre på topp; hvor finner jeg deg;)?

Send meg mail: [email protected]

God helg!

• 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...