Gå til innhold

Barseltreff i Østensjø bydel?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Noen i fra Østensjø bydel med Mai-barn som vil møtes til et lite treff?

Har lagt inn i BIM-treff.

Meld dere på om noen vil møtes.

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:-). Klart jeg vil! Venter ei lita tulle 1. mai og blir mer enn gjerne med på treff. Har tenkt på det selv.... at det hadde vært hyggelig å truffet likesinnede fra bydelen:-).

Skrevet

Angående forslag til sted å treffes så kjenner jeg ikke til så mange spisesteder i Østensjø bydel. Her på Oppsal er det vel ingen egentlig.... Så kanskje vi bare skulle møttes på Egon på Byporten (nært T-bane), eller så kunne vi kanskje hatt treff på Pizzaplaneten på Manglerud? Kom gjerne med andre forslag. Jeg har bil så jeg kan dra hvor som helst egentlig. Jeg kommer ihvertfall:-)

Skrevet

Jeg blir med :-D termin 1 mai.

Hva med "Lille Persille" på Lambertsetersenter? Den holder lengre åpent enn senteret altså ;-)

Skrevet

Lille Persille er OK for meg. Aldri vært der, men høres fint ut. Hvis noen vil sitte på kjører jeg i så fall opp. Plass til 2 personer. Bor ca ved Oppsal senter:-)

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg har termin med nr 3 23 mai og blir gjerne med på treff. Lille Persille er jo veldig koselig. Men jeg er med uansett sted:)

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei jenter :-)

Bra initiativ. Jeg er med. Lille persille på lambertserter som fortsatt er planen regner jeg med :-)

Skrevet

Hei! Så flott at så mange hiver seg på et treff :) Da sier vi lille persille da :D det blir koselig å bli kjent med trillelystne damer.

Skrevet

Hei :) Jeg har termin midt i april :) bor på Ulsrud og vil gjerne bli kjent med noen herfra i samme situasjon :) (det er mitt første innlegg her så skjønner ikke hvor man skal gå for å sjekke når og hvor er treffet ...)

Skrevet

Jeg er forresten mamma til en maiskatt 2010 <3 det er da de beste blir født hihi ;)

Skrevet

Jeg har også et maibarn i 2010 og en i september 2008. Er 28 år. Gleder meg masse til å treffe dere? Er det kl 19?

Skrevet

Virker som informasjonen som først ble lagt ut, er forsvunnet? Mener det var kl. 19.00 som ble foreslått i utgangspunktet.

Da sees vi på Lille Persille. Blir hyggelig å hilse på dere alle!

Skrevet

Og er det onsdag den 11 januar? Altså nå til onsdag?

Skrevet

Supert jenter. Da sees vi førstkommende onsdag kl 19 på Lille Persille, Lambertseter. Noen mulighet for skyss hjem til Oppsal etter treff?

Melissa**

Skrevet

Hei alle sammen, lenge siden jeg var inne og leste her, men vil bare si at treffet er ikke glemt:-). Jeg kommer og gleder meg! Kjører som sagt fra Oppsal ca kl 1845 (siden det er kl 19 vi skla møtes). Om noen vil sitte på så stå bare utenfor Rimi (over veien for Oppsal senter:-). Plass til to....

Skrevet

Hei alle sammen, lenge siden jeg var inne og leste her, men vil bare si at treffet er ikke glemt:-). Jeg kommer og gleder meg! Kjører som sagt fra Oppsal ca kl 1845 (siden det er kl 19 vi skla møtes). Om noen vil sitte på så stå bare utenfor Rimi (over veien for Oppsal senter:-). Plass til to....

Jeg sitter gjerne på hjem :)

Skrevet

Hei dere.

Jeg må dessverre melde avbud i kveld. Har et bekken som har slått seg helt vrangt i dag, så klarer ikke sitte noe særlig :-(

Vil gjerne være med en annen gang!!!

Kan godt sende en privat melding til en av dere med navn/mobil/mail hvis dere vil avtale flere treff utenom forumet?

Håper dere får et koselig treff!

Skrevet

Hei :) jeg må dessverre melde avbud jeg og :( har akkurat lagt Erik og er helt kake.... Men ønsker dere en koselig treff og hvis noen vil treffes på Oppsal eller Bøler en dag på formiddagen så er det bare å si ifra :)))

Skrevet

Heisann go take for hyggelig treff :D

Inny får du lagt meg til på face??

Fant Trine, men ikke deg!

Send meg melding på hva du heter på face, så kan jeg finne deg!

Må treffes igjen snart.

Tre på topp; hvor finner jeg deg;)?

Send meg mail: [email protected]

God helg!

• 3 uker senere...
Skrevet

Hei

For de som ikke kunne være med sist gang, skal vi treffes den 14 februar på Pizzaplaneten. Kl 18.00.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...