Gå til innhold

Siste dag med primolut, bare å vente.. Men... (FØRSTE IVF!!!)

Anbefalte innlegg

... Når er det normalt å begynne med sprøytene? (puregon) Skal ringe fertillitetsavdelingen første mensdag, så regner med jeg får mer info da, men er utålmodig som få! Kan ikke få sakt hvor spent jeg er på vår første IVF! Trodde aldri vi skulle oppleve det, men nå skal det faktisk skje!

Fortsetter under...

Hei :) Jeg skal etterhvert igang med forsøk jeg også. ser vi er omtrent like gammel :)) Jeg skal ihvertfall ringe inn når jeg får mens(ca 26 nov) og deretter gå på nesespray i 3 uker, og så sprøyter i 10-14 dager regner jeg med.. Hva bruker du primolut for?

Jeg går på primolut for å få mens... Har pcos, så det er dårlig med regelmessig syklus! Jeg fikk da mens i helga nå, så skal ringe fertillitetsavd. imorgen tidlig, så da får jeg høre når jeg skal begynne med sprøytene! :D Kun sprøyter jeg!

Prøvd lenge?

Så heldig du er som skal ha kort regime da :) noen spes grunn til det ? :) Vi har prøvd i 3,5 år. i april blir det 4 år siden vi begynte, så det er veldig lenge for å være så ung... men derfor er jeg enda mer glad jeg begynte prøving når jeg var så ung :) slik at vi har noen sjanser til å lykkes:)

jeg skal ha mens imorgen, har pco(s) jeg også, men får mensen hver mnd av meg selv heldigvis.. er mannen som er hovedårsaken.. lykke til da:))

Nei, er vel ingen spes grunn til det tror jeg! Er det uvanlig? Er ikke helt inne på dette enda jeg så.. Liker å ta det som det kommer egentlig.. :)

Ja, dere har prøvd ca like lenge som oss da vil jeg si.. :) Var klar for baby ganske tidlig egentlig...

Lykke til selv:)

Annonse

Nettopp ferdig med første IFV jeg også...men hva er primolut? Tok bare 5 spøryter før ultralyd jeg også( Cetrotide og Elonva)

Ultralyd fortalte at jeg responderte godt på behandlingen, men når egg-sankingen skulle skje 2 dager senere, fant de ikke ett eneste egg:(

Ønsker deg masse lykke til!!

Jeg går bare å venter på forsøk nummer 2...nesespray og full pakke i mellomjulen...

Primolut er tabletter som får i gang mensen.. :)

Tar sprøyter i 9 dager jeg nå.. Puregon alle dagene(ikke ultralyd dagen) og Cetrotide fra sprøytedag 5.. :)

æsj, så kjipt at de ikke fant egg hos deg da!! At det bestandig skal være komplikasjoner altså.. Uflaks!!. Menmen, det blir full klaff etter denne fulle pakken i mellomjula :D

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...