Gå til innhold

Obs obs dere førstegangs;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var så deilig naiv, at det ikke fallt meg inn at man kan få brystbetennelse før fødsel.

Det kan man!

Pakk inn puppene i ull allerede nå, så dere slipper! Vondt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har allerede fått tipset av min mor, som igjen fikk høre det av sin bestemor.

Min mor gikk med ullskjerf rundt brystene for å hindre brystbetennelse etter det.

Men hvordan pakke inne puppene? Skjerf, ullammeinnlegg, tykke gensere eller... hva?

=)

Skrevet

Oi, det visste ikke jeg heller.. og jeg er 3.gangs =)

Men jeg har ull innlegg fra de første to som jeg allerede har funnet frem. Så skal jeg ut å gå i kulda så skal jeg ta de på meg. Ull innerst er det beste mot kulda!!!

Min mor har forresten lært meg å bruke ull innlegg på vinteren når jeg skal ut å måke snø eller på skitur o.l Når det er fare for at jeg blir svett, for da blir puppene våte av svette også og kalde, og de er jo uansett utsatt for forfrysninger (har jeg lært en gang) Har man da på ull innlegg inni bh'n så blir de ikke kalde =) =) =)

Noe å huske på senere også =) =) =)

Skrevet

Jeg bruker store ullinnlegg. Fikk reddet det i land med lang varm dusj og massasje. Godt å slippe antibiotika!

Nå er det ull som er tingen her i huset!

Skrevet

Takk for godt tips. Har ikke falt meg inn ;)

Men har noen av dere tips til folk som meg som ikke tåler ull rett mot kroppen? (har atopisk eksem og det klør uansett hvor fin ulla er)

Skrevet

Kan du bruke silke? Og så ull?

Skrevet

Ja, finnes silkeinnlegg? Skjønner jeg har mye å lære ;)

Skrevet

Oi, takk for tips, det visste ikke jeg heller, fikk på høsten sist! Får kanskje begynne å ta ned eskene med babyklær og ammeinnlegg fra loftet da...

Skrevet

Nei, vet ikke om det finnes, men tenkte du kunne legge silke innerst, og så ull utenpå?

Skrevet

Lilleba har noen knallgode ammeinnlegg i bambus! De er myke og varme og absolutt og anbefale:) Vet de har egen nettbutikk,sjekk lilleba.no. Og masse fine klær til småttisene også:)

Skrevet

Jeg er 37 uker i morgen, så før det;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...