Merete 33 Skrevet 17. november 2011 #1 Skrevet 17. november 2011 Setter inn et eskimoegg i dag, og håper at spiren klamrer seg fast i 8,5 mnd til! Kjekt å følge noen andre som ligger omtrent likt i løypa!
amusica Skrevet 17. november 2011 #2 Skrevet 17. november 2011 Så spennende:-) Er på sprøytedag 15 og krysser fingrene for uttak og innsett til uken. Det korte regimet ble plusteselig veldig langt. Har du hatt noen forsøk tidligere? Krysser fingrene for at spiren sitter:-)
Merete 33 Skrevet 17. november 2011 Forfatter #3 Skrevet 17. november 2011 Og da kom telefonen fra Porsgrunn om at ingen av eggene overlevde opptiningen. FAEN!!! Dette skulle vært mitt 6 innsett, 3 fersk og 3 frys. Jeg er så utrolig heldig å ha lykkes tidligere, så dette er søskenforsøk. Skal kose meg ekstra med min skjønne ivf-frys-gutt på 10 mnd i dag!!! Lykke til med uttak og innsett til uken! Krysser fingrene for deg!
amusica Skrevet 17. november 2011 #4 Skrevet 17. november 2011 Føler skikkelig med deg..Kjipt!!! 3 av 5 egg overlevde opptiningen hos meg.. Heldigvis var det siste levedyktig så det ble ingen bomturer sådan.. bare at et aldri ble noe graviditet.. Så da var et år med prøving et baklagt kapitel. Ingen barn her og det er nå fader meg min tur;-) Så fint at det lyktes på frys på deg:-) Det gir håp å se at det klaffet på femte forsøk.. Jeg er snart på fjerde.. Takk for lykkeønskninger og måtte neste runde sitte for deg:-)
KLP <3spire<3 Skrevet 17. november 2011 #5 Skrevet 17. november 2011 Sansynligvis uttak på mandag og insett onsdag, i Danmark :-) UL imorgen fastslår dette sikkert :-) Lykke til jenter :-D
KLP <3spire<3 Skrevet 22. november 2011 #6 Skrevet 22. november 2011 Tok ut 15 egg igår og bare krysser fingrene for at jeg jeg kan få sette inn 2 egg og noen på frys. Men skal være fornøyd bare jeg får satt inn 1 :-) Hvordan går det med deg Merete 33? Håper eskimoegget ruger som bare det :-) XXXXXXX
KLP <3spire<3 Skrevet 23. november 2011 #7 Skrevet 23. november 2011 De tok ut 15 egg. Av disse ble 10 befruktet, 9 delte seg og 8 delte seg kjempe fint. De satte inn 2 perfekte egg i følge CFC!!!! :-) Men ingen var egnet til frys, det går jo så kjapt i svingene der borte at jeg fikk ikke spurt hvorfor de ikke er egnet til frys når de delte seg så fint. Vel, det har jo ingen ting å si, for de var ikke egnet til frys. Skulle spurt hvor mye de to eggene de satte inn delte seg, men rakk ikke det heller. Vel, ingen ting har noe å si, nå er det bare å ruge. Herrejesus så sagte disse 2 ukene frem til testing kommer til å bli. Det er bra jeg har bestemt meg for å kaste meg over Jo Nesbø sine bøker om Harry Hole. Tok bare 1 boken med meg til Danmark, skulle tatt med to bøker, for jeg har hatt god tid til å leste. Lang reise, så jeg kan ikke reise opp og ned samme dag. Prøvde det noen ganger da jeg var på Storken og det ble bare STRESS!!!!! xxxxxxxx Krysser fortsatt fingre og tær for oss jenter :-D KLP :-)
Ele Skrevet 23. november 2011 #8 Skrevet 23. november 2011 Jeg håper på min føreste innsett på fredag den 25. nov! 9 egg ble henta ut i dag, så nå håpe jeg bare det er noen av dem som blir gode embryo!!!
sur klut Skrevet 23. november 2011 #9 Skrevet 23. november 2011 Lykke til alle sammen med rugingen. Jeg hadde uttak 17 nov, fikk ut tre egg, bare et ble befruktet. Det hadde delt seg til 25 Noen som vet hva detg betyr og hva som er vanlig? Jeg hadde insett av et egg 19 nov. Nå er det bare å vente og se;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå