Ms.Smith Skrevet 17. november 2011 #1 Skrevet 17. november 2011 Lurer på om jeg hadde dette i natt/dagtidlig. Slim på papiret med ferskt blod. Og i følge store norske leksikon: ("tegningsblødning, tegning, mindre blødning med slimtilblanding fra livmorhalsen og skjeden før fødselsrier kommer i gang"), så ser det ut som det er dette jeg kan ha hatt?? Kan jo tilføye at jeg i natt har lagt med maserier hvert 7. min, for at det så ble lenger og lenger tid mellom "riene" mot morgen. Nå går det ca 20 min ++ mellom hver, så begynner å bli litt lei, da dette var syvende natten...
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 17. november 2011 #2 Skrevet 17. november 2011 Hei igjen =) Ja, jeg hadde jo tegningsblødning med nr to og fødselen startet 7.5 time etterpå. Denne gangen har jeg også hatt tegningsblødning men det er nå 9 dager siden og ikke skjedd noe enda.. Men er moden så det holder da!!! Snakket med jm og min søster som er lege og begge sier nesten det samme... Det kan gå timer eller dager før fødsel starter så denne blødningen i seg selv trenger ikke være et sikkert tegn på fødsel... (jeg er selv et eksemper på begge deler) Skal krysse fingrene for deg jeg =) Håper du er i gang snart =) =)
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 17. november 2011 #3 Skrevet 17. november 2011 Og forresten... man skal visst ringe føden med en gang man har en liten/stor blødning uansett!!!
Ms.Smith Skrevet 17. november 2011 Forfatter #4 Skrevet 17. november 2011 Hei igjen Snakket med jordmor i natt, når riene kom hvert 7 min, og fikk beskjed om å vente til de kom med 5-6 min. mellomrom. Dette skjedde jo aldri. Hun spurte om jeg hadde hatt noe blødning- noe jeg ikke hadde hatt da...Så hun sa de fleste hadde det når fødselen startet- Noe jeg ikke hadde med førstemann.... Men det var jo ikke særlig mye. Bare ferskt blod i utfloden på en måte... Så tror jeg venter litt med å ringe igjen. Er jo ingenting de kan gjøre. Leste at man skulle kontakte de om blødningen var på størrelse med menstruasjon- DET var den langt i fra... Så smører meg atter en gang med tålmodighet...
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 17. november 2011 #5 Skrevet 17. november 2011 ok =) Jeg hadde heller ingenblødning med førstemann... Men alt er jo ikke likt heller... Håper for din skyld at riene tar seg skikkelig opp nå og at det går mot en slutt altså, misunner deg ikke alle de søvnløse nettene (har noen av de jeg også, men ikke like ille som dine) Krysser alt jeg har for deg =) Lykke til =) =) =)
Ms.Smith Skrevet 17. november 2011 Forfatter #6 Skrevet 17. november 2011 Takk for det, og samme til deg Jeg har god tid til å hvile på dagtid når jenten er på skolen, så det er egentlig ikke synd i meg Nå har jeg derimot vasket bad, skiftet på alle senger og vasket/brettet klær, så denne energien er kanskje et tegn på at ting nærmer seg. Jeg ser på alt som tegn for tiden da Man får litt skylapper av denne ventingen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå