klar for nummer3 <3 Skrevet 17. november 2011 #1 Skrevet 17. november 2011 Hei var på tidlig ul i for en uke siden. Det oppdaget vi at fosteret hadde sluttet å vokse. Ble sendt hjem med en kur og utførte hjemmeabort i helgen. Var på kontroll på sykehuset på mandag der de så at ingenting var kommet ut, så jeg ble lagt inn til utskraping igår. Men jeg har ikke blødd noe etter jeg kom hjem igår ettermiddag. Syns jo det er veldig rart... Noen som vet?
Smileyone77 Skrevet 17. november 2011 #2 Skrevet 17. november 2011 Hei, har vært igjennom utskraping av ulike årsaker totalt 4 ganger. Siste gangen blødde jeg kun i 3 timer etter at de var ferdig og alt var normalt på en kontroll en uke etter på. Da har de klart og gjøre en "ordentlig" jobb når de gjorde utskrapingen. Lykke til med prøvingen videre. Krysser fingre
klar for nummer3 <3 Skrevet 17. november 2011 Forfatter #3 Skrevet 17. november 2011 Ja, jeg håper den sitter fort igjen etter jeg har hatt en normal mens. Er så utrolig sårt. Man blir så nervøs også når det går galt. Er min andre sa Kommer til å være et nervevrak neste gang jeg blir på vei.
Smileyone77 Skrevet 17. november 2011 #4 Skrevet 17. november 2011 Skjønner deg godt. Prøver selv og bli gravid nå (planlegger i såfall), litt uvant men kjempe artig. Krysser fingre for deg og håper partneren din er god støtte for deg. Husk å gi beskjed til legen din at du er nervøs for at det kan gå galt neste gang også, så vil de følge deg tettere opp om du ønsker. Igjen. Lykke til
klar for nummer3 <3 Skrevet 17. november 2011 Forfatter #5 Skrevet 17. november 2011 Takk så masse. Ja, han har vært enestående. Tror nok jeg vil be om tettere oppfølging neste gang. Iallefall en UL rundt uke 7. Er det et bankende hjerte da, kan man slappe mer av Masse lyjje til til deg også... Håper vi sees i 1.trimester ¨ Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå