Sorgenfri Skrevet 17. november 2011 #1 Skrevet 17. november 2011 Vi har bare kjøpt fiberdyner ti barna våre.. Bruker dere dundyner? Synes bare de er så dyre! Koster jo ca 500 kr for en 80x100 dyne...! Halve prisen for fiberdyner.. Eller noen som vet av et sted jeg kan gjøre et kupp på dundyne??
Alessi med 2 fine gutter Skrevet 17. november 2011 #2 Skrevet 17. november 2011 Vi har ikke dundyne. Vi kjøpte en varm, allergivennlig dyne. Funker helt supert den )
flypapir Skrevet 17. november 2011 #3 Skrevet 17. november 2011 Vi bruker fiberdyne til alle, da de liker disse. Har dundyner liggende, men har opplevd at det ble for varmt/klamt. Bytter dersom ungene oppleves kalde i de dynene de bruker
mammantilguttensin Skrevet 17. november 2011 #4 Skrevet 17. november 2011 Vi bruker dundyne. Synes det er mest behagelig selv, så da fikk minsten det også Vær på utkikk når kid eller princess har tilbud.
Regina Phalange Skrevet 17. november 2011 #5 Skrevet 17. november 2011 Vi bruker dundyner. Kjøpte de når det var 40 eller 50% på Princess, selv om jeg bare var 6 mnd gravid hehe. Lønner seg å følge med på KID og Princess som hun over her sier :-)
Håpefull77 Skrevet 17. november 2011 #6 Skrevet 17. november 2011 vi bruker dundyne. Kjøpte på salg på princess jeg også
Farrah84 Skrevet 17. november 2011 #7 Skrevet 17. november 2011 Har dundyne til gutten min også, den puster bedre enn en fiberdyne, de er også veldig allergi vennlige (hvis ikke babyen er allergisk mot fjær da) En dundyne regulerer temperaturen bedre også, så den virker varm når det er kaldt og skal virke avkjølende når det er varmt (men det spørs jo litt på tykkelsen da)
appelsin Skrevet 17. november 2011 #8 Skrevet 17. november 2011 Vi har sovepose, holder kjempefint på varmen. Og eventuelt bare et tynt teppe over...
Lemonia Skrevet 17. november 2011 #9 Skrevet 17. november 2011 Vi bruker bare dundyner til barna våre. Synes de er mer behagelige og regulerer varmen bedre. Ja, det er dyrt, men så fremt man ikke har tette barn eller tvillinger trenger man bare én av hver av vogndyne, babydyne og juniordyne og så går de i arv. Akkurat nå bruker lillebror (8 mnd)vogndyna og storebror (tre år) juniordyne. En dyne på to-tre barn er plutselig ikke så veldig dyrt og når de kommer til voksendyne kan de jo bruke den i mange år.
Gjest Mentha Skrevet 17. november 2011 #10 Skrevet 17. november 2011 Jepp kun dun her i gården. Den første fikk vi i gave av besteforeldre, den neste kjøpte jeg på salg på princess. De hadde nylig 30% salg på dun her oppe, og har det med jevne mellomrom. Ellers tror jeg jysk også har tilbud innimellom.
cent Skrevet 17. november 2011 #11 Skrevet 17. november 2011 Vi har bare fiberdyner (allergivennlige) til knøttet. Både jeg og mannen trives best med det selv, så da ble det det til ham også. Når prisene også sier sitt når vi skulle ha ei dyne i vogna, ei i senga og ei i vugga ble det et enkelt valg Kan heller ikke tro at jeg ville merket noen forskjell på gutten om jeg hadde den ene eller den andre dyna...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå