Anonym bruker Skrevet 16. november 2011 #1 Skrevet 16. november 2011 Venninna mi skal gifte seg. Utdrikkingslag var nå i helga. Kjenner jeg er litt irritert på hun som skal være forlover. Burde klare bedre enn dette! Vi møtte bruda på kafè og spiste frokost. Så var vi på jobben til forloveren som jobber i en hobbybutikk. Der lagde vi hjemmelagde kort (scrapping). Bruda er meg bekjent ikke spes. interessert i dette engang. Ikke vi andre heller. Deretter reiste forlover og brud på Spa og tok behandling. Vi andre ble bare gående i sentrum og drive. Så dro vi hjem til forloveren. Der spiste vi en toro-gryterett og drakk drinker og vin. Hadde den der gjett hvem gaven er fra leken. Ved midnatt ble bruda kledd ut og vi dro på byen. Dvs bare halvparten ble med. Jet ble bare med av sympati, for futten hadde gått ut av meg for lenge siden. Ute var det en helt vanlig utekveld. Det var det. Var ikke dette kjipt?
Anonym bruker Skrevet 16. november 2011 #3 Skrevet 16. november 2011 Det hørtes ganske så kjipt ut. Ikke fordi det var enkelt og billig, men det høres ikke ut som om det var lagt så mye vekt på brudens interessert og hva hun ville likt. Og Toro-gryterett ER kjipt i en slik setting!
Anonym bruker Skrevet 16. november 2011 #4 Skrevet 16. november 2011 Fyflate, hvis noen lager ett så tragisk utdrikkningslag til meg, så kjenner de meg ikke godt nok. Stakkars brud ja.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2011 #5 Skrevet 16. november 2011 Stakkars brud! Huff, fødselen min startet etter jeg hadde spist Toro-gryterett, så den er jo bare fæææl
Anonym bruker Skrevet 20. november 2011 #6 Skrevet 20. november 2011 Stakkars brud! Venninna mi ble kledd ut som nonne og måtte selge kyss på Karl Johan. Også temmelig usympatisk:(
Anonym bruker Skrevet 20. november 2011 #7 Skrevet 20. november 2011 Stakkar brud! Var ikke lagt så mye omtanke i det utdrikningslaget nei..
Anonym bruker Skrevet 20. november 2011 #8 Skrevet 20. november 2011 Akkurat det der er grunnen for at jeg ikke skal gifte meg før jeg er for gammel for utdrikkningslag (når er det forresten? Kan jeg planlegge byllup i 2039, da er jeg 60?) Nei, spør til side. Det hørest ikke så gøy ut. Og ikke etter brudens interesser kanskje. Jeg hadde nok vært litt skuffet selv, men som sagt, jeg er glad så lenge jeg slipper.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2011 #9 Skrevet 20. november 2011 Sånne ting i tankene var grunnen til at jeg ga klar beskjed om at utdrikkingslag var uaktelt når jeg skulle gifte meg. Hyggelig middag eller noe med venninner er koselig men utdritning av den kommende brud også videre er utrolig teip og respektløst om man ikke bruden selv er en person som elsekr slikt.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2011 #10 Skrevet 20. november 2011 Det hørtes jo bare kjedelig ut. Nå har ikke jeg vært i flere utdrikningslag enn mitt eget og min søsters så har ikke så mye å sammenligne med, men sammenlignet med mitt eget så høres jo dette bare tragisk ut.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2011 #11 Skrevet 20. november 2011 Hvorfor ikke bare kutte ut disse teite utdrikningslagene? Har aldri vært på et artig et
Anonym bruker Skrevet 20. november 2011 #12 Skrevet 20. november 2011 Kjipt da 16:26. Alle jeg har vært på har vært kjempehyggelige.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2011 #13 Skrevet 20. november 2011 Med positive og hygglige gjester kunne det vært en morsom kveld, men om gjestene ikke hadde så mye å by på personlig kreves det ofte litt mer.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2011 #14 Skrevet 20. november 2011 Synes dette virket koselig jeg da. Frokost, kortlaging (ikke helt min greie, men skulle fint klare å være positiv til det altså), spa for bruden, middag (ikke det mest spenstige, men who cares egentlig?), leker og gaver og drikke. deretter en tur på byen. jeg er ikke så glad i å gå på byen akkurat, men jeg hadde ikke hatt noe problem med å bli med når det gjaldt et utdrikkingslag, Men man forsøker da å gjøre kvelden koselig og hyggelig for bruden - ikke bare for seg selv! Så kipe venner dere er som ikke gidder å være med!
Anonym bruker Skrevet 20. november 2011 #15 Skrevet 20. november 2011 Nå er det ikke H.i. som skal gledes, men bruden. Og en brud bør kjenne sin forlover godt. Kanskje bruden hadde det helt supert? Kanskje H.I. er en smule sjalu fordi hun ikke fikk lov til å være forlover? Selv har jeg hørt om dem som griller en pølse, men som har det veldig koselig for det om. Rett og slett fordi gjestene kommer med en positiv innstilling. Da jeg var forlover la jeg opp til en aktivitet alle kunne bli med på, middag, en liten morsom spørrelek og deretter fest. Tror alle koste seg jeg da, men det som egentlig betydde noe for meg var at bruden likte det. Jeg tok mange bilder underveis og gav også et fotoalbum til bruden på bryllupsdagen (samt vanlig gave da). Bør man forvente mer? Kanskje H.I. hadde sett for seg en gratis sydentur eller noe i den duren???? Misliker sterk folk som sutrer, men som ikke kommer med hva man kan gjøre annerledes.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2011 #16 Skrevet 20. november 2011 Det er vel ikke maten som gjør utdrikkingslaget - men menneskene som deltar!! Hvis alle var like sutrete som Hi, så skjønner jeg at6 bruden hadde en kip dag. Tenk å ha så snerpete venninner!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå