Anonym bruker Skrevet 16. november 2011 #1 Skrevet 16. november 2011 Hva er galt med folk? Man stjeler da ikke klær og utstyr fra barn mens de er i barnehagen! I dag var det vår tur. Sko, dresser og vogn(!) er blitt borte i det siste. Vi slapp unna med kun dress, men likevel. Det er dyrt å måtte handle inn nytt. Jeg er sinna!!
Anonym bruker Skrevet 16. november 2011 #2 Skrevet 16. november 2011 Er det virkelig mulig?? Fy faen så forbanna jeg hadde blitt.. Man stjeler da ikke barns klær og utstyr:( så frekke de er..
Anonym bruker Skrevet 16. november 2011 #3 Skrevet 16. november 2011 I alle dager! Det høres da merkelig ut at noen faktisk klarer å stjele vogner uten at noen ser det... Heldigvis har vi sluppet unna alt sånt i vår bhg.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2011 #4 Skrevet 16. november 2011 Virkelig? Hva slags barnehage er dette? Dresser, vogn, sko? Det er jo ikke til å ta feil av, så det er jo helt klart tyveri! Folk er virelig frekke. Tuller du med meg?
Gjest irismor Skrevet 16. november 2011 #5 Skrevet 16. november 2011 Har heldigvis ikke mistet noe så dyrt. Men er faktisk drittlei av å strikke sokker til søta hele tiden. Er tydligvis en eller annen i barnehagen som har bruk for hjemmestrikka sokker. Har på 4 år mistet 13 par ullsokker. Er kjipt at andre er langfingret.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2011 #6 Skrevet 16. november 2011 Her mistet minisjefen Sorellskoene sine sist uke. De stå oppe i hyllen, så ingen barn hadde nådd opp. Første sko kom til rette på mandag og andre sko kom til rette idag, i storbarnsavdelingen i en annen etasje. Skulle gjerne likt å visst hvem som tok de med opp dit, min sønn har ikke vært der (de var ikke ute den dagen de forsvant). heldigvis slapp vi kjøpe nye, jeg var overbevist om at de var stjålet, mulig de var forsøkt stjålet da men det får en vel aldri vite. Det er ufint og frekt, rett og slett skammelig å stjele utstyr.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2011 #7 Skrevet 16. november 2011 Skulle ønske jeg tullet. Er en stor barnehage. Basebarnehage med nesten 200 barn. Så det er nok ikke så oversiktlig. Har vært veldig mye tyveri det siste halvåret. Den nye mountain buggy vognen som sto i en garderobe var godt merket, og ikke til å ta feil av. Klær som har blitt stjålet har vært både nytt og arvetøy. Våre er godt merket med både tusj og merkelapp. Skjønner ikke at folk har samvittighet til det. De kan jo ikke bruke de stjålne klærne i barnehagen akkurat. Ser jeg dressen så kan du være sikker på at jeg sjekker den for merker inni. Er en dress som ingen andre i den barnehagen har. Fjorårets modell.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2011 #8 Skrevet 16. november 2011 Håpløst når folk gjør det med vilje. Vi trodde noen hadde stjålet regntøyet til vesla i fjor. Hadde akkurat brukt mange hundre kr på nytt regntøy til henne, og plutselig var både jakken og buksen borte. Hang opp lapper og ventet en ukes tid, men ettersom det var høst måtte vi krype til korset å kjøpe nytt. Og noen uker senere hang det "gamle" regntøyet der igjen. Var visstnok en pappa som hadde tatt med seg feil, og glemt det igjen i bilen sin noen mnd. Utrolig irriterende, for hva skal man med to regnsett i str 80!!!
Anonym bruker Skrevet 16. november 2011 #9 Skrevet 16. november 2011 Signer denne..her har dattera våres mista både klær og sko..ikke dukket opp. Har satt opp lapp i barnehagen uten nytte... (
Anonym bruker Skrevet 16. november 2011 #10 Skrevet 16. november 2011 Er det mulig?? stjele? andre foreldre da?? Har hatt barna våre i 2 barnehager, den første barnehagen var veldig stor, men opplevde aldri stjeling!! kun av noen tok feil med seg hjem, men disse kom tilbake igjen. Da hadde jeg hengt opp en stor WARNING lapp, der jeg hadde skrevet at klærne har alarm eller noe bullshit for å holde dem borte!!!
Anonym bruker Skrevet 16. november 2011 #11 Skrevet 16. november 2011 Jeg tror nok mange av "tyveriene" er misforståelser. Klær er tatt med feil, ligger på feil avd. , flyttet av ansatte, ikke merkede klær (!!) osv. F.eks. Sorelskoene som ei nevner her, som ble funnet på annen avd. Sikkert noen større barn som har flyttet på skoene. Det er vel ingen som har forsøkt å stjele skoene ved å flytte de til annen avd. ? Og ja noe blir helt sikkert stjålet, men jeg nekter å tro at dette er vanlig, at foreldre med hensikt stjeler klær og utstyr fra andre barn , for så å bruke de på egne barn. Har hatt barn i bhg. over 20 år og har selv jobbet i bhg. og har faktisk aldri opplevd tyveri.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2011 #12 Skrevet 16. november 2011 Vi "mistet" en parkdress i barnhagen tidlig i høst. Brukt 2 ganger i barnehagen. De ansatte lette overalt etter dressen, hengte opp lapper i tilfelle noen hadde tatt med feil hjem. Men nei da.... Kjipt å måtte kjøpe ny dress bare uker etter at han hadde fått ny. Heldigvis så er det veldig sjelden det er blitt borte klær i barnehagen vår iflg. de ansatte.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2011 #13 Skrevet 16. november 2011 Har mist a slushers og en troll dress. Irriterende. Votter forsvinner også ofte, det er veldig irriterende.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2011 #14 Skrevet 16. november 2011 http://www.klikk.no/foreldre/foreldreogbarn/article708147.ece
Anonym bruker Skrevet 16. november 2011 #15 Skrevet 16. november 2011 ja men begrunnelsene bygger jo på innlegg fra BIM hahaha
Anonym bruker Skrevet 17. november 2011 #16 Skrevet 17. november 2011 I barnehagen "vår" er det dessverre blitt vanlig med tyveri det siste halvåret. De ansatte har selv hengt opp lapp der de ber oss om å merke klær godt, og samtidig informerer om at ting har blitt stjelt. En vogn forsvinner ikke av seg selv fra garderoben. Veldig mange dresser og sko er blitt borte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå