Gå til innhold

Flere som venter barn i Kongsberg rundt desember 2011?

Anbefalte innlegg

• 4 uker senere...

Fortsetter under...

Hei :)

Hadde termin i dag den 16, men fødte en velskapt jente mandag 12 desember :) Har kommet hjem fra sykehuset i dag så nå koser vi oss i sofakroken.

Hordan går ventetiden for deg?

Gratulerer! :) Nyt tiden. Jeg er veldig lei av å gå gravid... Venter en gutt og merker mye aktivitet i magen.. Har ei jente på 4 år fra før. Kjenner ingen andre gravide i Kongsberg, så håper jeg kommer i en ok barselgruppe.:) Gikk födselen greit? Fødte du på kongsberg?

Hei igjen! Dagene flyr forbi nå. Jeg fødte på Kongsberg og er kjempe fornøyd. Var på sykehuset i 4 dager og fikk hvilt ordentlig ut før jeg reiste hjem. Supre folk som jobber der, følte meg godt ivaretatt. Mye bedre enn Ullevål, som jeg fødte på sist. Jeg har ei jente på 3 år fra før av og kjenner ikke så mange i Kongsberg. Jeg håper også på en ok barselgruppe. Vi kommer jo ikke på samme gruppe, men kunne jo møttes utenom hvis dere har lyst.

Jeg var også lei av å gå gravid den siste tida og det er fantastisk at jenta er her, men det er rart at magen er borte og rart å ikke kjenne sparkene. Prøv å nyt den siste tiden :)

Annonse

Jeg er gjerne med på å treffes når den lille er ute:) Ikke sikkert jeg kommer til å være med i en barselgruppe. Jeg har ei på 7år og en gutt på 5 år fra før av:)

Har ganske tøffe svangerskap,så ikke så lett å nyte. Hehe,men er selvfølgelig kos når den lille sparker:)

Da møtes vi når babyene deres har kommet :) Her har det gått over all forventning med storesøster på 3, merket veldig lite sjalusi. Hun styra mye når hun besøkte oss oss på sykehuset og viste litt sårhet da, men etter vi kom hjem har det gått kjempefint.

Godt nyttår og lykke til med resten av svangerskapet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...