Kicam Skrevet 16. november 2011 #1 Skrevet 16. november 2011 Istad gikk det opp for meg at jeg har helt glemt å bytte sprayflaske etter fjorten dager, og jeg har nå gått på det i 4 1/2 dag for lenge på den gamle flaska! Har hele tiden kommet ut noe, men stusset i går over at det kom så "lite" ut i forhold til tidligere.. Tok kveldsdosene mine nå med ny flaske, men hva skjer nå? Skal ringe sykehuset i morgen, men trenger gjerne tilbakemelding i kveld for å kunne sove trur jeg. Blir forsøket avbrutt nå? Noen som har gjort noe lignenede??? Please, blir kjempeglad for svar:) Er det fortsatt håp?
sweet<3 Skrevet 16. november 2011 #2 Skrevet 16. november 2011 Hei Det værste som skjer er at du ikke er tilstrekkelig nedregulert! Da må du evt bare gå lengre på spray... ergo, ingen krise Lykke til.
Solformørkelse Skrevet 16. november 2011 #3 Skrevet 16. november 2011 Hvilken spray bruker du? Det er vel 20 doser i både synarela og suprecur. Jeg vil tro at det er mer i en flaske enn det som står, og så lenge du har fått noe ut vil jeg tror at det ikke er noe problem. Men fostår fortvilelsen din.
Kicam Skrevet 16. november 2011 Forfatter #4 Skrevet 16. november 2011 PUH! Takk for så raskt svar, sitter her gråtkvalt og forventer det verste av det verste her nå Men holder ut å gå litt lenger på nesespray;) Ikke noe problem, så lenge ikke forsøket blir avbrutt:)
Kicam Skrevet 16. november 2011 Forfatter #5 Skrevet 16. november 2011 Jeg bruker Synarela, og den er det 60 doser i står det, men det har jo kommet ut spray mens jeg har overgått disse 60 dosene også, så har vært mer enn det. Håper virkelig ikke at det er noe problem:/
<3håp<3 Skrevet 16. november 2011 #6 Skrevet 16. november 2011 Jeg har alltid gått på den til siste sprut jeg... Aldri byttet før den Jar vært tom ;/ hvor har du fått den infoen fra- aldri hørt d jeg... Hmmm..".
Solformørkelse Skrevet 16. november 2011 #7 Skrevet 16. november 2011 60 doser /3 ganger om dager = 20 dager. INGEN PROBLEM
Kicam Skrevet 16. november 2011 Forfatter #8 Skrevet 16. november 2011 Det står i pakningsvedlegget, at skal du ha 4 doser om dagen (2morgen og 2kveld) så holder flaksen i 14 dager, dosene etter dette anbefales ikke for det kan være for lite i hver dose. :/ Har det funket for deg alikevel??
Kicam Skrevet 16. november 2011 Forfatter #9 Skrevet 16. november 2011 60 doser/ 4 doser om dagen = et problem? fire doser om dagen for meg, 2 morgen og 2 kveld.
Solformørkelse Skrevet 16. november 2011 #10 Skrevet 16. november 2011 åå, du tar 4 ganger om dagen. Da blir regnestykket mitt feil :). Jeg tok den 3 ganger om dagen. Men jeg tror ikke det er noe problem, det er alltid mer i en slik flaske.
Solformørkelse Skrevet 16. november 2011 #12 Skrevet 16. november 2011 Hvilken klinikk tilhører du? Er det en grunn for at du tar det 4 ganger om dagen?
Kicam Skrevet 16. november 2011 Forfatter #13 Skrevet 16. november 2011 Er på Ullevål jeg:) Hvordan det? Hmm, ikke noe spesiell grunn som jeg vet. Men er nevnt i pakningsvedlegget fire ganger om dagen. (da er det 4 spray om dagen, 2 om morran og 2 om kvelden) Er dette ukjent for mange?
Solformørkelse Skrevet 16. november 2011 #14 Skrevet 16. november 2011 For meg er det ukjent å bruke synarela slik du gjør, jeg har brukt den 3 ganger om dagen, fordelt utover dagen. Jeg har ikke fulgt pakningsvedlegg, men beskjed fra lege. Men har lært at ikke klinikkene gjørt alt likt, så det er vel ut fra hvilken klinikk man tilhører:)
Kicam Skrevet 16. november 2011 Forfatter #15 Skrevet 16. november 2011 Hehe, gjør hvertfal som jeg har fått beskjed om fra klinikken:p Hvilke klinikk hører du til?
Solformørkelse Skrevet 16. november 2011 #16 Skrevet 16. november 2011 Det pleier å være det beste hehe Jeg har hatt 3 forsøk i bergen og er nå på klinikk hausken.
Kicam Skrevet 16. november 2011 Forfatter #17 Skrevet 16. november 2011 Ja, er det:) Lykke til med forsøk:) Og takk for svar:)
Gjest usababy Skrevet 17. november 2011 #19 Skrevet 17. november 2011 Jeg ville tatt kontakt med klinikken og spurt, for sikkerhets skyld. Synarela har 60 doser i en sprayflaske. Det står i vedlegget at en må bytte flaske etter disse dosene, selv om det virker til å være noe igjen. Jeg sprayer også 3 ganger daglig, etter beskjed fra klinikken. Men ser at noen sprayer 4 ganger også. Det varierer sikkert fra person til person/opplegg til opplegg.
Ele Skrevet 17. november 2011 #20 Skrevet 17. november 2011 Jeg har gjort AKKURAT det samme, og har akkurat samme angsten som deg!! Har ultralyd i morgen og har strengt tatt ikke sovet på noen dager... Jeg gikk også på 4 doser om dagen, men etter jeg begynte på sprøytene (etter 14 dager med spray) så gikk jeg ned til en dose morgen og en kveld. Alt jeg fikk av instrukser var ett A4-ark og har ikke vært inne på sykehuset å snakka med noen, min teori er at om det er så ekstremt nøye så må det vel være en skikkelig gjennomgang?? Det sier i alle fall mannen min... Når har du ultralyd? Jeg kan oppdatere deg etter min ultralyd i morgen! Jeg er redd for å få eggløsning for tidlig, er det det som kan skje om kan tar for lite spray tro...?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå