Gå til innhold

Dette er sprøtt! Jeg våkner av at jeg får orgasme i søvne på natten!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dette vanlig, da? Har aldri skjedd meg tidligere, men nå i en alder av 33, har jeg plutselig begynt å drømme meg til orgasme! Det føles helt sykt å våkne opp til dette, og litt flaut i forhold til mannen (og barn, forsåvidt). Ligger kanskje og stønner og bærer meg i søvne? Det skal sies at det blir lite sex for tiden, har kanskje noe med det å gjøre? Har skjedd 4-5 ganger nå....hjelpes!!

Skrevet

Er 35 og har hatt det sånn i mange år. Om det er vanlig vet jeg ikke.

Går litt i perioder her da. Kan skje ofte en periode for så å ha en pause.

Skrevet

Dette får jeg rett som det er ganske ofte. HMM... kanskje 1 natt i uka. Vet ikke hvorfor jeg, men syntes det er helt greit! HAHA

Jeg drømmer ofte også at det neeeeesten går for meg, men at det skjer noe i drømmen som gjør at det stopper opp.

Tror ikke jeg har stønna noe. Mannen blir litt snurt når jeg sier jeg hadde sex i natt, og fikk orgasme uten HAN, og bare ved å drømme :)

Skrevet

Hehe det har hendt meg også, særlig i begynnelsen av graviditeten...snakker vi hormoner eller?;);)

Skrevet

Jeg har også gjort det noen ganger, men bare når jeg har vært gravid...:)

Skrevet

Hehe, morsomt at det er flere! Føler meg jo som en freak her! Har alltid hatt sexdrømmer, men de har vært slik at de stopper rett før jeg kommer, men ikke nå nei! Når det er sagt, så har jeg ikke noe imot at det skjer :-) i denne spedbarnsperioden blir det ikke så mye på meg i våken tilstand :-)

Skrevet

hadde det når jeg vr gravid! sprøtt.. ble nesten flau når jeg våknet :P

Skrevet

sprøtt? Det er da ganske normalt.

Har alltid hatt det sånn, og jeg kjenner flere andre som opplever det.

Det er jo et velkjent fenomen hos menn, så hvorfor ikke hos kvinner?

Skrevet

Ja, sprøtt. For en som ikke har opplevd det før.

HI

Skrevet

Det har skjedd med meg mange ganger. Er 28. Men i disse dager sover jeg mye med min datter og da skjer det ikke merkelig nok.

Skrevet

Jeg samsover med datteren min...er jo redd for å vekke henne med det!! :-)

HI

Skrevet

Jeg er 31 og venter mitt tredje barn, og jeg begynte å oppleve dette nå i siste svangerskap. Det skjer hvis det er noen dager siden sist jeg hadde sex. Synes det er helt konge!:-)

Skrevet

Godt å høre at det er så mange! Jeg trodde som HI at dette ikke var helt normalt ;) Er 25 år, men har ikke skjedd mange gangene med meg. Mellom 5 og 10 ganger hele livet mitt kan jeg tenke meg. Men jeg har fortalt det til noen gode venninner og det har ikke skjedd noen av de, så lurte på om jeg var litt rar eller bare innbilte meg det :P

Skrevet

Skjer meg også når det er lenge siden sist (det er en drøy uke, her da). Syns egentlig det er ganske facsinerende! At det går an, liksom. Drømmer stort sett om mannen min, og da sier jeg det til ham. Han blir smigret og får lyst da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...