2,5barn+1engel Skrevet 16. november 2011 #1 Skrevet 16. november 2011 Vi har super nova, og bruker den hver natt så lenge frøkna ligger på egent rom.. men våkner hver natt av at det er noe som slår inn på den.. men frøkna sover jo, så det er ikke hun.. Vi bor øde med nesten ingen naboer.. vet om at ene naboen som bor ca 300-350 meter unna har 2 små barn.. KAn det være at hvis de bruker babycall at den slår inn på vår?? Er så irriterende at det skjer hver eneste natt.. imellom 03 og 05.. Vi kan jo sikkert bruke en annen kanal på babycallen, men vet ikke hvordan det gjøres...
Babyønske �� Skrevet 16. november 2011 #2 Skrevet 16. november 2011 Hører du stemmer på den da eller er det bare skurring? Vi har tidvis vært plaget med skurring på vår, og mistenker det til å være at den reagerer på det trådløse nettverket(som er ganske vanlig at de reagerer på) Vi har brukt vår på en rekke steder, i storby, tettbygd støk, byggefelt, spredt bebyggelse og har bare opplevd å få inn andre en gang, like etter at vi hadde kjøpt den. Og det var den nærmeste naboen vår. Skiftet kanal og har ikke opplevd det igjen. Nå husker ikke jeg hvordan man skifter kanal i og med at vi bare har gjort det en gang, for et par år siden. Det står i bruksanvisningen og den kan du finne her om du ikke har den: http://www.novababy.com/html/_norsk/support.html
Bitteliten mor:) Skrevet 16. november 2011 #3 Skrevet 16. november 2011 http://novababy.com/pdf/Supernova/SuperNova2%20Bruks%20UK.pdf Bruksanvisning Vår lager òg lyd sånn helt uten videre... :-/ Det er det eneste ankepunktet jeg har på den. Er ellers veldig fornøyd med den!
2,5barn+1engel Skrevet 16. november 2011 Forfatter #4 Skrevet 16. november 2011 Første gang vi brukte den så hørte jeg plutselig en unge som skrek etter mammen sin. Da var frøkna her 2-3 uker gammel, og så fort snakker de vel ikke.. hehe... Men nå om natten så er det skurring.. og det er alltid innenfor samme klokkesletter også.. Men oss får prøve å bytte kanal og håpe på det beste.. takk for info og hjelp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå