Gå til innhold

Analsex: Kan vi kvinner få analorgasme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er den i såfall i forhold til vaginal orgasme? Hadde aldri trodd jeg skulle drømme om å prøve analsex, men nå blir jeg tent bare på tanken... Er det virkelig så godt som de sier??:)

Har vær samboer i seks år, og vi har et godt sexliv, men det har vært det samme hele veien: misjonær og ridning. Føler vi trenger litt ny piff!

Han har aldri foreslått analsex, han kommer sikkert til å bli sjokkert og forferdet over meg om jeg nevner det. Hvordan skal jeg gå frem?

Fortsetter under...

Skrevet

Det tror jeg... Stimulerer alltid klitten samtidig;) ta dere god tid!

Skrevet

Men hvis man stimulerer klitoris får man vel klitoral orgasme, noe som skiller seg fra vaginal orgasme, som man får ved stimulering av g-punktet.

Anal orgasme får menn ved stimulering av prostatakjertelen, siden vi kvinner ikke har det, TROR jeg ikke vi kan få orgasme ved kunn anal stimulering..

Skrevet

nei, vi damer har ingen utløsende soner der.

Mennene derimot kan få analorgasme ved stimulering av prostata kjertelen.

Skrevet

Jeg tror kvinner kan få orgasmer av analsex. Jeg har i alle fall fått det, uten at jeg kan gi noen vitenskaplig forklaring.

Jeg tror kvinner kan få orgasmer av mye rart jeg. Den største erogene sonen er jo hjernen, enkelte kan jo få orgasmer bare av tanker, har jeg hørt.

Den særeste orgasmen jeg har fått var en gang en mann gav meg en bare ved å ta på brystene mine. ( han ble rimelig stolt da.. hihi)

Det er vel bare å prøve det, HI? ta dere god tid og ha det moro sammen, så finner du ut om det er noe for deg. :)

Skrevet

DET ER SÅÅÅ DEILIG!!!

Jeg og min kjære prøvde ut dette for flere år siden. Minnes den tiden med stor glede og myyyye nytelse!

Det beste var å ha en dildo bak og at min kjære pulte meg som vanlig.. helt fantastisk!! Hvis jeg i tillegg tok på meg selv, var orgasmen mange ganger sterkere enn vanlig!! Du må prøve det!!:D

Annonse

Skrevet

Jeg tror nervene strekker seg bak som et slags åttetallsmønster fra klitoris, rundt skjeden og endetarmen, så.. jeg syns godt en kan kalle det en erogen sone for kvinner også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...