Ms.Smith Skrevet 16. november 2011 #1 Skrevet 16. november 2011 Jeg føler jeg må kjempemye på do, og det må jeg gjerne også, men det drypper såvidt ut. Må sitte kjempelenge for å få tømt meg skikkelig. Har sjekket for uvi i dag, og den prøven var helt fin, selv om jeg følte jeg hadde skikkelig nyrebekkenbetennelse! Også plaget med skikkelig nedpress når jeg tisser, så doturene er krevene og ubehagelige!! Andre? Er to dager over termin i dag!
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 16. november 2011 #2 Skrevet 16. november 2011 Du holder ut enda ser jeg =) Hadde trodd du var på føden el noe jeg nå...=) Joda jeg også sliter med dette, men heldigvis ikke hver gang... men ca 80% av alle doturene er slik... og har vært det siden uke 31, når magen først begynte å synke.... Det går snart over =) =) =)
Ms.Smith Skrevet 16. november 2011 Forfatter #3 Skrevet 16. november 2011 Hadde håpt jeg var på føden jeg også, men jeg kikker ned, og magen er der fortsatt! Grrr. Og i natt sov jeg ikke en time til sammen en gang. Satt bare på Bim i sofaen og gledet meg til solen stod opp Lurer på om hun har lagt seg oppå urinblæren min. Fantastisk deilig. *Spise litt mer kanel*
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 16. november 2011 #4 Skrevet 16. november 2011 Prøvde du kanel????? Hvordan får du det i deg?? Jeg skulle prøve i dag, men det bare setter seg fast i munnen og smaker jæiks.... Har du prøvd å ta paracet mot de mase/modningsriene??? Det har jeg gjort noen netter og det hjelper faktisk, dvs jeg får ihvertfall sove =)
Ms.Smith Skrevet 16. november 2011 Forfatter #5 Skrevet 16. november 2011 Tok en paracet i gårkveld, uten effekt. Jeg laget meg bare litt havregrøt, og overdrev dosen med kanel Men lite virkning der også altså
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 16. november 2011 #6 Skrevet 16. november 2011 Jeg laget også havregrøt i går, og pøste på med kanel.... Vet ikke om det funka, men hadde mere vondt i går kveld... (kan ha vært tilfeldig) Får prøve litt sex i stedenfor... =))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå