Gå til innhold

Andre som har satt inn 2 egg og er gravide?? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det jeg lurer på om er hva som skjer med det ene egget hvis ikke begge fester seg? kommer det ut som menslignende blødning eller?

Mye rart som surrer oppi hodet om dagene. Er idag 5+0 på vei :):) Kan ikke helt skjønne det enda. Skal på UL den 2 desember. Gleder meg.

Lykke til alle sammen hvor enn dere måtte være i forsøkene :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei :)

jeg er ogsaa 5 uker i dag :) og vi satt inn 2 egg... har ikke blødd noe.. saa jeg og lurer litt paa hva som skjer med egget hvis det evt bare er en igjjen...

jeg skal paa ultralyd til tirsdag :) haaper saa inderlig at vi faar se noe inni der :)

hadde du fersk eller frys/tin forsøk...

Skrevet

Hei Adine :)

Ja det stemmer vi ligger likt :) koslig. Du er heldig som skal på Ul før meg. Spennende :)

Har ikke heller blødd noe,og har ikke tenkt å gjøre det heller!!! Men lurer på om begge har festet seg ;)

Jeg hadde fersk forsøk. Du hadde frys? Hvordan er formen din?

klem

Skrevet

ja.. hehe lurer paa om det blir en eller to jeg og...

har allerede vaert paa en ul jeg... men det var for tidlig... jeg har hatt graviditet utenfor livmor før, saa derfor har leken fiksa tidllig ultralyd... men riksen vil jeg skal ha UL rundt uke 8 ogsaa... saa vi faar se...

uansett blir det spennende om det er mulig aa se noe til uka,.. da hadde jeg klart aa kost meg skikkelig med graviditeten.. har god følelse, saa koser meg jo allikevel da..

ja.. jeg hadde fryseforsøk, saa skal gaa paa medisiner en stund.. og er sykemeldt til uke 12 av sv.skapet faktisk... fikk streng beskjed om aa ta det med ro, saa alt gikk bra naa av legen :)

formen er ikke noe aa skryte av, men klager ikke, jeg er heller glad for aa vaere kvalm, ha migrene, fryse, og sippe av ingenting :)

hvordan er formen din da.. har du barn fra før... jeg har ingen.. saa dette blir første mann evt og andremann :) hehe

Skrevet

Håper og tror at du får se ett eller to bankende hjerter på tirsdag :):) Krysser fingrene for deg. xxx

Jeg har også en god følelse denne gangen :) Mistet i uke 5/6 sist gang jeg var gravid. Men denne gangen SKAL det gå bra!! xxx

Ta det med ro å ikke stress,enklere sagt enn gjort til tider. ;)

Jeg hadde ferie sist uke,men denne uka jobber jeg. Men jobber bare 2 dager fast. Så det går greit. Sjefen min kjenner til forsøkene,så hun er veldig grei :) Jobber i barnehage,så det er enn del løfting til tider!

Jeg er også kvalm/svimmel til tiden,fryser, stikkinger der nede,og vondt i korsryggen. Men det er bare godt å kjenne at det er noe på gang. Dette skal vi klare begge to :):)

Vi har ingen barn fra før,så dette blir også vårt første evnt nr 2 ;) hehe. Gleder oss <3 Alle rundt å får unger hele tiden,så nå føler jeg virkelig at det er vår tur!!

Skrevet

klart det skal gaa denne gangen :) Og naar man har en god følelse, saa stemmer den ofte :)

Jeg jobber ogsaa i barnehage men jobber 100% da.. saa legen synes jeg skulle vaere sykmeldt.. har vaert sykmeldt nesten hele forsøket, og sjefen vet at jeg er gravid... men faar ikke fortelle noen andre...

jeg er sykmeldt pga symptomene, men ogsaa samtigig bivirkninger av progynova..

har gaatt ned 2 kg alt da :) hehe... regner med spira tar det den/de trenger av naering :)

Hvor i landet bor du :) Jeg bor i østfold :)

alle rund oss ogsaa faar barn.. og tidlig i hødt spurte jeg hvordan jeg skulle komme meg gjennom mnd mars, april og mai... saa mange jeg kjenner med termin disse mnd... men naa vet jeg hvordan jeg skal klare det :)

har du fortalt noen om graviditeten enda eller skal du vente...

Skrevet

Hei, om det er bare er et egg som fester seg, så er det andre så lite at det blir absobert av kroppen. Man får ikke blødning av det. Det er også bare ca 10% sjanse for tvillinger når man setter inn to egg. Gratulerer med graviditeten begge to, blir spennende å se hva de finner på UL :-)

Skrevet

tusen takk for svar GLOW ;) naa er det jo bare aa vente aa se ;)

tror egentlig det er en eskimo i magen min :) Men det er jeg straalende fornøyd med!!

Skrevet

Jeg fikk satt inn to egg 11 mai, og de festet seg begge, på fjerde fryseforsøk. Den ene tvillngen døde i uke 8 allerede. Da fikk jeg beskjed om at den ene kunne komme ut som blødning, men det skjedde ikke alltid. Hos meg skjedde ikke det, man kunne se begge til uke 13, nå er den døde absorbert bort, og den ene lever godt i uke 30 :-) Lykke til fremover begge to, spennende å se om det er en eller to, det vet jeg

Skrevet

Jeg har også satt inn 2 egg. Så detta blir spennende. Skal på 7 ukers ul 29.nov.

I går hadde jeg en litt nedtur. Fikk det for meg at det kommer til å gå dritt. For har hatt vondt i puppene i flere dager, men i går kjente jeg ikke så mye til det :( Men i dag, er de litt vonde igjen.

Jeg holder på å bli GAL av denna ventinga!! 13 dager igjen nå, så får vi svar på om det er noen der inne.

Fikk svar fra Hausken på hcg-prøven også, den var på 161, og det var visst bra. Så da får jeg jo stole på det....

Så da får vi bare prøve å smøre oss med tålmodighet, selv om det mer eller mindre er umulig... ;o)

Skrevet

Heisann!

Fikk satt inn to egg fra frys 14 okt.

Mandag denne uken fikk jeg se og høre hjertet slå!

Så, det bor en der inne.

Skrevet

Jeg satt inn 2 egg for 7 måneder siden, og er gravid med tvillinger etter 5 år og to IVF-forsøk:-) Nå sitter jeg her og kjenner to krabater sparke! Helt uvirkelig etter så mye slit:-)

Har ei venninne som satt inn 2 egg, noe som resulterte i "bare" en baby. Tror ikke hun hadde blødning eller noe, det er ikke sikkert du merker det i tilfelle. Eller du kan blø litt.

Interessant ting legen min fortalte meg: Jeg hadde blødninger to ganger tidlig i svangerskapet, legen min sa at disse kunne samsvare med når jeg "skulle hatt" mensen, at det er ganske vanlig, og det stemte på meg. Ikke noe farlig altså. Greit å vite.

Lykke til!

Skrevet

heeeeeeeeeeeeeerlig med saa mangen "go-histiorier" ! uansett vet jeg at jeg er gravid, og vil bare over de magiske 12ukene ;)

gleder meg til ultralyd, men gruer meg litt ogsaa... ex.uen sitter sterkt i minnet her... :/ men denne gangen føles det mye riktigere... ingen smerter, kvalme og alt det der ;)

saa derfor tror jeg at jeg gleder meg mest til UL :) og om det er 2 hjerter som banker, tror jeg at jeg faar sjokk.. for jeg er veldig innstilt paa at det er en og ikke 2 eskimoer ;)

Skrevet

Hei!

Jeg satte inn 2 egg i mai og på ul i uke 8 så jeg to små knøtt med bankende hjerter:) Et fantastisk syn! Jeg har kanskje vært kvalm i 30-45 totalt, men mye trøtt. Hadde bittelitt blødning i uke 7/8 men om det var bivirkning av crinone eller ikke vet jeg ikke. Legen sa at det gjerne ble småblødninger m tvillinger. Formen min har vært veldig bra. Jeg er nå 30+1 og venter spent på å møte guttaboys - forhåpentligvis ikke før januar 2012.

Lykke til med ul og første trimester til dere!

LA

Skrevet

Glemte et ord her: 30-45 minutter! Så lite/mye kvalm er ikke en klar indikasjon på antall.

LA

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...