anonymemammaen Skrevet 16. november 2011 #1 Skrevet 16. november 2011 Følte at det rant en del ut av meg idag og det var helt klart i trusa da jeg sjekket. Er hundre prosent sikker på at det ikke var urin altså. Kan dette være fostervann? Med forrige hadde jeg ingen fostervann når jeg skulle føde og hadde heller ikke da merket noe til det! Er forresten 39 uker på vei.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 16. november 2011 #2 Skrevet 16. november 2011 Ring føden og forklar det for dem.. de vil sikkert ha deg til sjekk.... Ta på bind..... Er det fostervann skal du ikke gå lenger enn et døgn (her i vestfold) før de setter igang hvis ikke fødselen er igang selv) Lykke til =)
monabea Skrevet 16. november 2011 #3 Skrevet 16. november 2011 De kan ta prøve (ph-verdi?) av et bind ihvertfall, da kan du finne det ut sikkert hvis det skjer igjen.
CKSN Skrevet 16. november 2011 #4 Skrevet 16. november 2011 Det du skal nå, er at du skal ringe KK, og måle tempen 2(tror jeg) ganger om dagen, for å sjekke at du ikke får feber. Har du feber er det nemlig fare for at det skyldes infeksjon i livmoren. Lykke til! Og gratulerer med kommende fødsel:-)
anonymemammaen Skrevet 16. november 2011 Forfatter #5 Skrevet 16. november 2011 Tusen takk for svar dere! Jeg skal ringe inn i morgen for å høre hva de mener er det beste, håper jo nesten at det er fostervann sånn at jeg straks er ferdig med stor mage og vondt bekken! Ha en fin kveld videre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå