<3 lykkeligeida er mamma <3 Skrevet 16. november 2011 #1 Skrevet 16. november 2011 Først TUSEN takk for all støtte fra dere fantastiske damer. En kan si mye rart om bim men fy å gode dere er å ha! Lillebror er helt frisk og vi kan senke skuldrene ned. Endelig tør jeg glede meg. jeg vet det ikke er noen selvfølge å få friske barn, føler veldig med de som ikke får en possitiv beskjed. Men gud å glad jeg er!!!! Nå skal det feires med tårer, inkjøp av bamse til lillegutt og masse julebrus!!
nyttårsprins Skrevet 16. november 2011 #2 Skrevet 16. november 2011 Gratulerer så mye! Det var godt å høre. Klarte helt å sette meg inn i den forferdelige situasjonen, og jeg kan tenke meg at ventetiden var utrolig lang og vanskelig!! Nå får dere senke skuldrene og bare glede dere over det lille mirakelet! Lykke til!
blomsterpiken<3 spire i magen Skrevet 16. november 2011 #3 Skrevet 16. november 2011 hipp hurra for lillebror som er frisk... ingenting er jo mer gledelig enn det her skal vi på UL 7 desember, håper alt e bra med bebilille i magen..
Rose -3. troll i 2012 Skrevet 16. november 2011 #4 Skrevet 16. november 2011 Så glad på deres vegne, har vært innom mange ganger for å sjekke, og ble skuffet i går da legen din ikke hadde noe resultat å gi deg... Fikk ikke lov å skrive noe på den forrige tråden din, derfor kunne jeg ikke legge inn kommentar, men jeg har tenkt mye på dere. Kos dere masse med den gode nyheten... Stor klem fra Rose
3 gleder Skrevet 16. november 2011 #5 Skrevet 16. november 2011 Hei! Har lest og fulgt med på den andre tråden din. Det må ha værte noen fryktelige dager for dere, og det er flott å lese at dere nå kan nyte tiden og vite at babyen er frisk. Gratulerer så mye med fantastiske nyheter!
Gjest Kira 1 + 1 underveis ♥ Skrevet 16. november 2011 #6 Skrevet 16. november 2011 Hurra!!!! Kjenner jeg får tårer i øynene selv av innlegget ditt;) Jeg er så utrolig glad på deres vegne, og kos deg med masse julebrus nå..*s*
januarbaby012 Skrevet 16. november 2011 #7 Skrevet 16. november 2011 Ååååå så godt å høre tro meg vennen jg har vært og skjekket 2trim flere ganger for å se om d er noe oppdatering fra dg. så bra at prinsen din er frisk, nå må du kose deg mye tro meg, jg ble veldig glad for den gode nyheten venter på dg I 3trim da tiden går fort altså. Lykke til framover! klem
Apriltroll Skrevet 16. november 2011 #8 Skrevet 16. november 2011 Å, så godt å høre! Jeg har også fulgt med den andre tråden din, og var veldig spent på hvordan det gikk. Herlig! Masse lykke til videre!
<3 lykkeligeida er mamma <3 Skrevet 16. november 2011 Forfatter #10 Skrevet 16. november 2011 Tårer triller... tusen takk alle sammen. Jeg er lykkelig. Og tusen takk for omtanken. Godt at det er litt solskinnshistorier innimellom også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå