Gå til innhold

Prøver på barn nr 3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg smyger meg stille inn hit igjen (etter tre år uten dinbaby-bruker har jeg åpnet konto på nytt), for vi har plutselig fått lyst på barn nr 3. I hvert fall vil vi gjerne prøve for en liten periode. I flere år har vi sagt at to er maks, og vi har for så vidt også vært veldig fornøyde med "mengden" - vi har to fantastiske jenter på 3 og 5 år og livet og hverdagen er herlig. Vi storkoser oss med familien vår.

Meeeeeeen...så kom det plutselig et intenst ønske - helt ut av det blå! - om at hvis vi noen gang skulle ønske å få flere barn, så må det bli nå. Vi har gitt oss selv ut februar på å prøve, så får vi se hvordan det går.

Jeg har ingen gode argumenter for at det er kjempelurt med tre barn, det bare falt ned en veldig lyst til å prøve å se om det er meningen at vi skal ha flere. Så i går ble kobberspiralen fjernet, og jeg er "free as a bird". Vi tar det som det kommer ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velkommen skal du være. Eg er i nesten nøyaktig situasjon. Mine jenter er 7 og 4, og vi ga oss frist til desember.... Ser foreløpig dårlig ut.

Skrevet

heia!

samme her også, nr 3... har en på 10 og 6 fra før!

første prøve mnd nå!

Skrevet

Prøver også på nr 3 :)

Har prøvd siden april.

Har ei jente på 4 og en gutt på snart 1.

Håper det klaffer snart....

Skrevet

Nr 3 prövare här oxo :o)

Er inne på pröveperiode 3, så får vi se vad som sker.

Vi har två gutter på 7år og 4år..livet leker, men kroppen skriker plötsligt efter en gravidmage.. Vi får se hur det går :o)

Lycka till Wollafruen

Skrevet

Samme her, har to "store" på 5 og 7, og hadde egentlig nok med dem, men så begynte klokka plutselig å tikke veeeldig høyt! Siste sjanse til å få tre barn, liksom - ever...

Wollafruen og Helen: Hvorfor prøver dere bare for en periode, hvis det er ok at jeg spør?

Skrevet

Så koselig mottakelse, hei til dere alle, og lykke til dere og.

Cayenne72: Klart du kan spørre :o) HVIS vi skulle klare å få til et barn nr 3, så vil vi ikke ha større aldersforskjell opp mot de to vi allerede har enn at barnet må blitt født i 2012. Pluss at jeg helst vil styre unna november og desember. Sære ønsker kanskje ;o) Og hvis vi ikke blir gravide på den tiden vi har valgt å prøve, ja - så var det ikke meningen at vi skulle ha 3, da er det meningen at familien skal være som den er akkurat nå.

Hva med dere andre? Prøver dere til den "sitter", eller har dere også begrenset dere selv i forhold til tid å prøve på?

Skrevet

Hei:)

Har prøver vi også på nr. 3, enn så lenge, til fornuften tar oss;) Har to gutter på 14 mnd og akkurat 3 år. Så har egentlig mer enn nok for tiden, men klarer likevel ikke bli kvitt følelsen om at noe mangler. Har alltid ønsket tre barn, og det føles liksom ikke som at vi er komplett enda, om dere skjønner.. Vil heller ikke ha større aldersforskjell enn de to vi allerede har, for de leker så supert sammen. Gir det noen måneder med prøving så får vi se..

Skrevet

Vi kommer nog till att pröva tills det "sitter" ja :o) Hvis man fortfarande kan så..vi er begge i mitten på 30år.

Har inte haft problemer de andra två gångerna med att bli gravid, men man vet ju aldrig. Vill hellst att det sitter de närmaste två månaderna nu, passar bäst in i vår planering..

Nej nu måste man iväg på jobb!! :o)

Skrevet

Her prøves det til spira sitter, ev. til mannen får helt kalde føtter. Han er en super far, men er storfornøyd med det to vi har, for å si det sånn... Så jeg håper det klaffer snart, men det er tydelig at man ikke er like fruktbar lenger, ja!

Er ikke bekymret for aldersforskjell, de to vi har er kjempeglad i babyer, og kommer nok til å oppføre seg mye bedre overfor en baby enn overfor hverandre. Som regel krangler de så fillene fyker, nemlig, men ser at det kanskje begynner å løse seg nå, da (håpe:)

Uansett - hadde aldri orket tre tette, men nå har jeg en som har hatt sine utfordringer, da.

Skrevet

Cayenne 72, kunne ikke sagt det bedre selv.. har det akkurat likens med mine to!! (samt mannen)

Skrevet

Spennende! Vi prøver også på nr. 3, og skal bare prøve frem til nyttår:o 3pp tilsammen, er i 2 pp nå. Eggløsning i dag.

Skrevet

Rett og slett for å nå den magiske barnehagegrensa. Har ikkje andre alternativ enn å gå tilbake til jobb etter endt permisjon. Kan ikkje risikere manglende barnevakt og å Måtte være heime i lengre tid uten lønn. Så enten sitter den no, eller så var det ikkje meininga at eg skulle få fleire barn. Eg har tross alt to nydelige jenter og ein fantastisk "bonussønn". Det fins dei som har det mykje verre...

Men det endrer ikkje det faktum at det vil bli tungt ei lita stund om eg ikkje lykkast

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...