Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser mange har god erfaring derfra. Det jeg lurer på er hvor ofte man må til Haugesund (bor i Bergen) og hvor ofte mannen må være med, ved forsøk.

Har 2 icsi barn som er blitt til ved Haukeland, ønsker nå et 3 barn. Da må vi gå privat.

Det som er utfordringen er reisene og,-ironisk nok,-barnepass, når vi er borte. Er det f.eks vanlig å overnatte?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Vi har behandling på Hausken, og bor et godt stykke unna.

Først var det en konsultasjonssamtale der, da trengte vi ikke overnatte men vi gjorde det pga lang reisevei.

I beg av desember skal vi tilbake for uttak, da vil det være snakk om 3 dager. Vi kommer da til å være i Haugesund disse dagene, og ha overnatting på hotellet som har avtale med Hausken. Da kan vi slappe av mens vi venter på innsett, og vi slipper mange timers kjøretur tur-retur to ganger i løpet av noen få dager.

De

Skrevet

Jeg bor i bergen og har forsøk hos Hausken nå. Vi var i haugesund for samtale, reiste hjem igjen samme dag. Ultalyd i forbindelse med forsøk gjør du hos gyn i bergen. Ved egguttak regner vi med å kjøre tur/retur samme dag. Synes ikke det blir så mange turer til haugesund.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...