**Cayenne** Skrevet 16. november 2011 #1 Skrevet 16. november 2011 På besøk fra "Bli gravid", og lurer på om noen har positive eller negative erfaringer med wild yam, bidronninggele eller begge deler? Håper på mange svar, pls!!:-)
Trultetryne Skrevet 16. november 2011 #2 Skrevet 16. november 2011 Jeg prøvde bidronninggele i sommer. Det resulterte i en uke forsinket el og en syklus på 35 dager i stedet for 28. Droppet det måneden etter og da ble jeg gravid
Underveis --> Skrevet 16. november 2011 #3 Skrevet 16. november 2011 Tok begge deler og ble gravid på den syklusen ;-)
mammatil2imai Skrevet 18. november 2011 #5 Skrevet 18. november 2011 Prøvde bidronning gele men fant ikke EL den mnd. Tempet og testet. Syklusen ble 50 dager (valigvis 30) og ble ikke gravid. Droppet det mnd etter, fikk vanlig syklus og ble gravid. Har sett at det har rotet til syklusen for mange, og er ganske frustrerende å vente og vente på en EL som ikke dukker opp... Jeg ga derimot sink og selen tilskudd til mannen den mnd spiren satt, men vet jo ikke om det gjorde utslaget. Lykke til! :-)
Liten skatt i mage <3 Skrevet 18. november 2011 #6 Skrevet 18. november 2011 Prøvde i to år med alt mulig, wildjam, akupunktur etc, men så kom jeg over urten Vitex. Da satt spiren og er nå 4 mnd på vei. Litt historikk for å forklare litt hva som "feilet" meg. Har to fra før og fikk dem begge på 1. forsøk helt naturlig uten urter og etter lang periode med p-pille. 35 år gammel så hadde vi lyst på en attpåklatt og kastet pillen igjen. Ble gravid med mistet i uke6. Tiden gikk og ingen mens de første 3 mnd etter vi mistet.Hormonene raste i kroppen og slet med kviser. Menstrasjon kom, men nå med spotting før og etter, og jeg målte tempratur hver morra kl 07. for å sjekke at jeg faktiskt hadde eggløsning. Utslag på eggløsningstes trenger ikke å bety eggløsning. Kun måling av tempratur som viser at jeg faktiskt har eggløsning. Prøvde akupunktur først, så begynte jeg med wildjam etter eggløsning. Skulle hjelpe mot spotting min. Hjalp noe og "humøret" ble litt bedre, men ingen baby. prøvde så kominasjon med Damiana før eggløsning og wildyam etter. Fikk bare smerter da så stoppet opp. Leste så om urten Vitex, retter bla opp forstyrrelser i hormonproduksjon. Måtte bestille det via Danmark siden Vitex anses som et legemiddel her i Norge. Begynte med Vitex så snart jeg fikk den var vel kommet ca 3-4 dager inn i ny syklus, og tok dem gjennom hele syklusen, før og etter eggløsning. Resultatet ligger i magen min nu!!! Om det faktiskt var Vitex som hjalp meg, hmm hvem vet. Etter å ha prøvd så lenge så var det nu veldig hvor det klaffa når jeg begynte med Vitex!!! Så jeg tror nu at det var det som hjelp oss. Men husk hos noen fungere det enn, mens ikke på andre. Viktig å en urt som som passe deg og det du sliter med. Lykke til!!
**Cayenne** Skrevet 20. november 2011 Forfatter #7 Skrevet 20. november 2011 Tusen takk for svar alle sammen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå