magica78 Skrevet 16. november 2011 #1 Skrevet 16. november 2011 jeg er så hormonell nå om dagen at jeg nesten ikke kan jobbe,men må for jeg driver for meg selv alene. Blir jo rasende på folk som ikke leverer varer til tiden eller begynner å grine fordi en hund på tv fikk vondt i beinet....jeg er jo ikke riktig vel bevart!!? kommer jo til å miste alle leverandørene mine og skremme vekk alle andre ;o) Men varer det hele veien, eller går det i perioder?
Twigsen Skrevet 16. november 2011 #2 Skrevet 16. november 2011 Varierer nok litt fra menneske til menneske.. men hormonene sitter jo der til du er ferdig )
Rose -3. troll i 2012 Skrevet 16. november 2011 #3 Skrevet 16. november 2011 Dette er mitt 3. svangerskap; hormonene har i de to andre svangerskapene vart hele svangerskapet, og det regner jeg med at de gjør denne gang også... heldigvis klarer hormonene å skille mellom jobb og privat, så det er kun innenfor husets 4 vegger at jeg får utbruddene mine..
magica78 Skrevet 16. november 2011 Forfatter #4 Skrevet 16. november 2011 Jeg har ikke vært like "gal" hele tiden, men den siste uka har vært ille...håper det kommer og går litt så det ikke blir like ille hver dag
kleika Skrevet 17. november 2011 #5 Skrevet 17. november 2011 hei dette er mitt 3 svangerskap og ja de er der desverre hele veien nogen gange værre enn andre. jeg prøver å styre dem heldigvis blir man bedre til å takle dem etterhvert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå