HappyJoy Skrevet 16. november 2011 #1 Skrevet 16. november 2011 Er 41+1 og ble strippet idag. Hun sa det var veldig mykt, hun fikk inn en finger, men mormunnen var fortsatt "bak i der". Akkurat når hun sa det gjorde det veldig vondt så jeg glemte å spørre henne hva "bak i der"det betyr... Noen som vet? Hva kan jeg forvente nå egentlig? Hvis dette setter fart på ting, merker jeg forskjell med en gang eller kan det ta litt tid?
EiAndr Skrevet 16. november 2011 #2 Skrevet 16. november 2011 Heisann. jeg vil tro at hun snakker om livmorhalsen, at det fortsatt er noe igjen der (halsen må jo bli borte for at det skal bli påpning). Du kan gå lenge med en finger "åpning," selv om du ikke får gå så lenge... jeg ble strippet flere ganger, uten at det satte igang noe, men nå kom hun ikke ut på vanlig måte tilslutt heller. ikke noe fasitsvar på når ting skjer... desverre... lykke til
HappyJoy Skrevet 16. november 2011 Forfatter #3 Skrevet 16. november 2011 Hun sa at hun tok i et skikkelig tak (noe jeg kjente...hehe..). Hadde håpet at dette skulle ha effekt, men det virker som det har stoppet alt istedenfor. Ingen kynnere eller smerter, noe jeg har hatt frem til idag.. Gikk med 2 cm livmorhals som hadde 2 cm åpning og full modning i 3 uker sist før de satte igang fødsel. Dette var etter at de stoppet en for tidlig fødsel noen uker før..så vet at kroppen gjør som den vil... Har som du sier ikke mange dagene igjen uansett. Har nå "gitt opp" tanken på fødsel i nærmeste fremtid og har egentlig begynt å instille meg på å bli satt igang denne gangen også... Litt befriende, faktisk! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå