Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye brød er "nok". Har gitt grøt tidligere, en porsjon, men siden hun er så grøtlei erstatter jeg det nå med brød med leverpostei. Dette tar tid å spise- og jeg lurer påvirke mye som er "nok"...? Hvor mye brød spiser deres barn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi spiser en skive og en yoghurt til lunsj istedenfor grøt. Er 9 mnd. Får gjerne en frukt eller smoothie mellom lunsj og middag da. Tar laaaang tid, men i det siste har jeg most skiven med stavmikser sammen med en halv banan også får hun noen biter på fatet sitt til å øve med. Bytter vi litt på. Kunne sitte en time med en skive og det har vi bare ikke tid til. Går bedre og bedre nå. Øker etterhvert.

Skrevet

Jeg vet ikke om det er nok, men mini her spiser litt under en halv skive med brød til frokost. Hun er 6,5 mnd. Hun får da 135 ml mme etter at hun er ferdig med å spise. Og er sulten igjen etter 3 timer.

Jeg har funnet ut at det er nok når hun titter en annen vei og ikke er interesert i om det kommer noe til munnen. Melka tar hun gladlig. Jeg har ei veldig matglad jente, så jeg sliter litt med å begrense. Det var derfor vi gikk fra grøt til brød.

Vi bytter litt på mellom prim med jern og leverpostei. Nå tenkte jeg at vi skulle prøve kaviar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...